Σύσκεψη για την επόμενη ημέρα του ΟΑΣΘ, άρχισε σήμερα το πρωί στα γραφεία του οργανισμού παρουσία του Υπουργού Μεταφορών & Υποδομών Χρήστου Σταϊκούρα.
Οι εμπλεκόμενοι φορείς θα συντάξουν πρόταση για τις ανάγκες του ΟΑΣΘ σε ορίζοντα δεκαετίας συμπεριλαμβάνοντας πλέον και τη λειτουργία του μετρό και τις επεκτάσεις του καθώς και τη λειτουργία του Fly Over το 2027.
Στόχος της ηγεσίας του Υπουργείου είναι να παραμείνει δημόσιος ο ΟΑΣΘ και να λειτουργεί κάτω από την ομπρέλα του ΟΣΕΘ με τη συμμετοχή ιδιωτών για την κάλυψη του συγκοινωνιακού έργου όπως άλλωστε γίνεται σήμερα με τα ΚΤΕΛ.
«Κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε μια εκτεταμένη συζήτηση για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Υπάρχει μια εκκρεμότητα από το 2017 που αφορά τον ΟΑΣΘ, ο οποίος βρίσκεται υπό ειδική εκκαθάριση. Εμείς ενισχύσαμε τον ΟΑΣΘ με στόλο, αναμένεται να έρθουν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία αλλά τον ενισχύσαμε και με προσωπικό 150 συμβασιούχων ενώ τις επόμενες ημέρες έχει γίνει αίτημα από την διοίκηση αλλά και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών για άλλους 40 οδηγούς, έτσι ώστε να υπάρχει ακόμη περισσότερο στόλος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.
Σίγουρα μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του μετρό τον Νοέμβριο του 2024 οφείλουμε να δούμε πως θα βελτιώσουμε τις συγκοινωνίες για τα επόμενα χρόνια. Έχει ζητηθεί λοιπόν από τον ΟΣΕΘ να υπάρχει μια αποτύπωση των αναγκών της κοινωνίας τις επόμενες δεκαετίες στην πόλη και την περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης. Στη συνέχεια, με δεδομένο το νέο στόλο του ΟΑΣΘ και τις προσθήκες με νέα λεωφορεία την επόμενη τριετία συνεκτιμώντας τον αριθμό των εργαζομένων που θα έχει ο ΟΑΣΘ να δούμε τι πραγματικά έργο μπορεί να εκτελέσει με επάρκεια έτσι ώστε το υπόλοιπο έργο όπως γίνεται και σήμερα να υπάρχουν σχετικοί διαγωνισμοί, όπως γίνεται με τα ΚΤΕΛ, ώστε να συμβάλλουν και ιδιώτες στην επάρκεια του συγκοινωνιακού έργου στη Θεσσαλονίκη. Σχεδιάζουμε τον ΟΑΣΘ σήμερα με όρους των επόμενων δεκαετιών».
Στο μεταξύ τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία θα βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη στις αρχές του Μαρτίου και αναμένεται αφού ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες εργασίες με την εγκατάσταση των φορτιστών στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης να μπουν σε κυκλοφορία τον Απρίλιο.
Παράλληλα, ο ΟΑΣΘ θα ενισχυθεί με επιπλέον 40 οδηγούς ( 5 από τα ΚΤΕΛ και 35 από άλλες πηγές για να μην προκληθεί πρόβλημα στη λειτουργία των υπεραστικών λεωφορείων) με στόχο τους επόμενους μήνες να κυκλοφορούν πάνω από 300 λεωφορεία ενώ η 8μηνη σύμβαση των 150 οδηγών συμβασιούχων που προσλήφθηκαν πριν λίγο διάστημα, θα παραταθεί μέχρι τέλους του έτους ενώ έχει ανοίξει διάλογος με το Υπουργείο Εργασίας για να δοθούν κίνητρα στους οδηγούς να παραμείνουν στον Οργανισμό.
«Λύνουμε τις εκκρεμότητες του οργανισμού από το 2017 και σήμερα θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις όσες ώρες και αν κρατήσει η σύσκεψη» έλεγαν στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» πηγές του Υπουργείου.
Στη σύσκεψη παίρνουν μέρος μέσω τηλεδιάσκεψης η Υφυπουργός Μεταφορών Χριστίνα Αλεξόπουλου ενώ μαζί με τον κ. Σταϊκούρα είναι ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου, Γιάννης Ξιφαράς, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Κωνσταντίνος Ταγγίρης, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ Ιωάννης Καλογερούδης, ο πρόεδρος των σωματείου των εργαζομένων Χρήστος Δήμκας και εκπρόσωποι της εταιρείας Deloitte.
Comments are closed.