RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

06/07/202315:41

Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Γράφει RTHESS NEWSROOM

 

 

Ζητούμενο η νομιμότητα της ΕΕ που προβλέπει επενδύσεις παντού δυτικά. Οι καθυστερήσεις της γραφειοκρατίας, να μην γίνουν όχημα καταστροφικών διατάξεων για 2.000 στρέμματα δυτικά. Το κρατάνε τόσα χρόνια!

Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) της Θεσσαλονίκης και η αποφυγή της ερήμωσης της δυτικής πλευράς της πόλης, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης των εκπροσώπων των 475 μεγάλων επιχειρήσεων και ενώσεων πολιτών, με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβα την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023.

Οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις σε δηλώσεις τους μετά το πέρας της συνάντησης, τόνισαν τα εξής:
«Σημειώσαμε ΘΕΤΙΚΑ την οδηγία του κ. Δημάρχου και των Υπηρεσιακών Παραγόντων ότι συμφώνησαν (μετά τις 22/5/23 και κατόπιν της ανάρτησης της ΔΥΠΑ του ΥΠΕΝ στη Διαύγεια, με την Υπηρεσία του ΥΠΕΝ), πως όντως δεν υπάρχουν οι χάρτες και οι περιορισμοί χρήσεων εκτός ορίων δεξαμενών. Διατηρήθηκε όμως ένα κρίσιμο και επικίνδυνο νομικό ΚΕΝΟ, για τα σχολεία με πρόφαση την όποια επικινδυνότητα. Δεν είναι νόμιμο και σωστό σύμφωνα με τη Διεύθυνση Σεβέζο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Δεν υπάρχουν και δεν προβλέπονται περιορισμοί ή κλείσιμο σχολείων. Δημιουργούνται με αυτόν τον τρόπο κίνδυνοι.
Το νόμιμο είναι να ζητήσει ο Δήμος τροποποίηση της απόφασης 22/5/23 της ΔΥΠΑ ή να καταθέσει αίτηση ακύρωσης, επειδή η απόφαση είναι υποχρεωτική για το ΓΠΣ.
Η καθυστέρηση δώδεκα ετών για το ΓΠΣ ή και τεσσάρων χρόνων επί αυτής της Διοίκησης ή ακόμη και ενός χρόνου από την καταληκτική προθεσμία 30/7/22, είναι απλά μια πρόφαση, ώστε παραμονές εκλογών να κινδυνεύσουν με ερήμωση πολλές χιλιάδες στρέμματα και περιοχές δυτικά, αποτρέποντας επενδύσεις ~500 εκατ. €.
Να ολοκληρωθεί το ΓΠΣ, αλλά χωρίς ερήμωση της μισής Θεσσαλονίκης. Διαφορετικά ο Δήμος να ζητήσει από το ΥΠΕΝ την άμεση αλλαγή της απόφασης στη Διαύγεια και τις όποιες ευθύνες.
Κατατέθηκαν πλήρεις και απόλυτα σύννομες αναφορές. Δεν υποβάλλουμε δικές μας απόψεις, αλλά τις επιταγές Ελληνικών νόμων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι ανωτέρω επιχειρήσεις και πολίτες έχουν θετικό ενδιαφέρον για το καλό του τόπου. Εκτιμούμε ότι θα πρέπει οίκοθεν ο Δήμος να υποστηρίξει τις θετικές αλλαγές και να τις διατυπώσει έγγραφα και εμπρόθεσμα στο Υπουργείο. 
Η κοινωνία διαμαρτύρεται μαζικά. Να μην συνεχίσει η περαιτέρω βύθιση της πόλης. Είναι σοβαρό το θέμα. Υποστηρίζουν τις αλλαγές και τη νομιμότητα τόσοι πολλοί με το 50% του ΑΕΠ της ΠΚΜ.
Είναι δημόσιο και φανερό ποια κέντρα και συμφέροντα κρατούν πίσω τη Θεσσαλονίκη! Όλοι έχουμε τις ευθύνες!».
Οι θέσεις των 475 Μεγάλων Επιχειρήσεων για το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης
Οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις , υποστηρίζουν διαχρονικά ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ένα ΓΠΣ που αξίζει στην πόλη, με μέλλον και προοπτική και όχι την ταφόπλακα ενός ΓΠΣ που ερημώνει τη δυτική Θεσσαλονίκη ή στηρίζεται σε παρανομίες της γραφειοκρατίας!
Σημειώνουν πως μετά την υποβάθμιση εδώ και δύο δεκαετιών της Θεσσαλονίκης, δεν πρέπει να επισφραγισθεί για 3η δεκαετία η μόνιμη υπανάπτυξη και υποτίμηση της πόλης.
“Να μην γίνει η καθυστέρηση, σκόπιμη ή μη, όχημα υποβάθμισης ΜΟΝΟ της δυτικής Θεσσαλονίκης – Να μην αποτρέπονται επενδύσεις δυτικά 500 εκατ. Να μην μείνει η πόλη μισή! Κρατάνε το ΓΠΣ τόσα χρόνια για να περάσουν τελευταία στιγμή καταστροφικές διατάξεις για περίπου 2000 στρέμματα. Να μην συνεχίσει η ερήμωση”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Υποδεικνύουν τρία καίρια σημεία για την άμεση τροποποίηση – διόρθωση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της πόλης ως εξής:
Διόρθωση στη μείωση πληθυσμού 200.000 κατοίκων, από 560.000 στις 360.000,
Οχι στα λουκέτα τις βιοτεχνίας και μη οχλούσας παραγωγής στον Δήμο. Ο νόμος 4635/2019, λέει ότι παραμένουν οι μονάδες σε ασύμβατες χρήσεις γης για 30 χρόνια. Δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμού πουθενά αλλού, στην Αθήνα ή στην ΕΕ.
Να καταργηθεί η παράνομη επαναφορά των κύκλων και χαρτών ερήμωσης. ΕΜΠ 2009 μέσω της Διαύγειας, ύποπτα μία (1) μέρα μετά τις εκλογές 22/5/23, όλης της Θεσσαλονίκης. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο τ. Πρ. Γιούνκερ επιβάλλει επενδύσεις χωρίς κανένα περιορισμό (ούτε σε σχολεία) εκτός ορίων υψηλής όχλησης για τις υφιστάμενες δεξαμενές . Αυτή είναι η υπέρτατη νομιμότητα. Δεν υπάρχουν παρόμοιοι περιορισμοί πουθενά στην Αθήνα και σε όλη την ΕΕ. Για τις νέες μονάδες υψηλής όχλησης και απαγορεύονται και δεν υπάρχουν στο Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά ανακοινώθηκαν από ανάλογες εταιρείες.
Όπως τονίζουν, τις παραπάνω θέσεις για το ΠΠΧΣΣΑ και τα θέματα του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης έχουν υπογράψει οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις με το 50% του ΑΕΠ της Κ. Μακεδονίας και 11.000 εργαζόμενους. Συμπλέουν ενυπόγραφα 8 Βουλευτές όλων των κομμάτων, 4 Ευρωβουλευτές και 5&2 Δήμαρχοι δυτικής Θεσσαλονίκης με 400.000 κατοίκους. Έχει υποβληθεί κοινή προσφυγή στο ΣτΕ για τη διόρθωση και προσαρμογή της ΥΑ του ΠΠΧΣΣΑ στο Ευρωπαϊκό κεκτημένο.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο RTHESS NEWSROOM

Η συντακτική ομάδα του Rthess.gr αποτελείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ των οποίων έχουν αναπαραχθεί από το σύνολο των ηλεκτρονικών και των έντυπων Μέσων ενημέρωσης της επικράτειας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8.3.202512:00

  Η Lynk & Co φέρνει στην Ευρώπη το επαναστατικό plug-in hybrid SUV, Lynk & Co 08, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής βιώσιμης κινητικότητας. Κάνει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση προσιτή σε όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να δεσμευτούν σε

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202520:46

  Η Grand Automotive Hellas αποτελεί μέρος του Grand Automotive Group LLP, ενός εκ των κορυφαίων εισαγωγέων και αντιπροσώπων αυτοκινήτων σε 13 βασικές αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο όμιλος διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο 11 κορυφαίων μαρκών, παρέχοντας ποιοτικά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202518:30

  Ο πρωτοπόρος του αυτοκινήτου και ιδρυτής της εταιρείας, Gottlieb Daimler, απεβίωσε στο Cannstatt πριν από 125 χρόνια, στις 6 Μαρτίου 1900, σε ηλικία μόλις 65 ετών. Ο Όμιλος Mercedes-Benz Group τιμά τα εξαιρετικά του επιτεύγματα για την εταιρεία και

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202519:30

  Σε μια καθολική στροφή σε ότι αφορά τον τρόπο που προσεγγίζει την αγορά των compact SUV, η Citroën επανεφευρίσκει το C3 Aircross. Στην ευρωπαϊκή του παραλλαγή, αυτό το καινούργιο μοντέλο μοιράζεται την πλατφόρμα Smart Car με το πρόσφατο C3,

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202518:30

  Η CUPRA κατέκτησε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην εντυπωσιακή της πορεία, καθώς αναδείχθηκε ως η «Πιο Trendy Μάρκα της Χρονιάς» στα αναγνωρισμένα βραβεία Auto Motor und Sport Awards. Είναι η πρώτη φορά που η αντισυμβατική, συναισθηματική και ανατρεπτική μάρκα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

3.3.202519:47

  Όταν η θερμοκρασία πέφτει χαμηλά τον χειμώνα και το χιόνι έρχεται να καλύψει τους δρόμους, η αυτονομία όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά tips τα οποία μπορεί να ακολουθήσει κανείς για να έχει στο κρύο την καλύτερη

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή