RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Comments are closed.

Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

06/07/202315:41

Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Τι άκουσε ο Ζέρβας στη συνάντηση με 475 επιχειρηματίες

Γράφει ThessNews-DESK

 

 

Ζητούμενο η νομιμότητα της ΕΕ που προβλέπει επενδύσεις παντού δυτικά. Οι καθυστερήσεις της γραφειοκρατίας, να μην γίνουν όχημα καταστροφικών διατάξεων για 2.000 στρέμματα δυτικά. Το κρατάνε τόσα χρόνια!

Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΓΠΣ) της Θεσσαλονίκης και η αποφυγή της ερήμωσης της δυτικής πλευράς της πόλης, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης των εκπροσώπων των 475 μεγάλων επιχειρήσεων και ενώσεων πολιτών, με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβα την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023.

Οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις σε δηλώσεις τους μετά το πέρας της συνάντησης, τόνισαν τα εξής:
«Σημειώσαμε ΘΕΤΙΚΑ την οδηγία του κ. Δημάρχου και των Υπηρεσιακών Παραγόντων ότι συμφώνησαν (μετά τις 22/5/23 και κατόπιν της ανάρτησης της ΔΥΠΑ του ΥΠΕΝ στη Διαύγεια, με την Υπηρεσία του ΥΠΕΝ), πως όντως δεν υπάρχουν οι χάρτες και οι περιορισμοί χρήσεων εκτός ορίων δεξαμενών. Διατηρήθηκε όμως ένα κρίσιμο και επικίνδυνο νομικό ΚΕΝΟ, για τα σχολεία με πρόφαση την όποια επικινδυνότητα. Δεν είναι νόμιμο και σωστό σύμφωνα με τη Διεύθυνση Σεβέζο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Δεν υπάρχουν και δεν προβλέπονται περιορισμοί ή κλείσιμο σχολείων. Δημιουργούνται με αυτόν τον τρόπο κίνδυνοι.
Το νόμιμο είναι να ζητήσει ο Δήμος τροποποίηση της απόφασης 22/5/23 της ΔΥΠΑ ή να καταθέσει αίτηση ακύρωσης, επειδή η απόφαση είναι υποχρεωτική για το ΓΠΣ.
Η καθυστέρηση δώδεκα ετών για το ΓΠΣ ή και τεσσάρων χρόνων επί αυτής της Διοίκησης ή ακόμη και ενός χρόνου από την καταληκτική προθεσμία 30/7/22, είναι απλά μια πρόφαση, ώστε παραμονές εκλογών να κινδυνεύσουν με ερήμωση πολλές χιλιάδες στρέμματα και περιοχές δυτικά, αποτρέποντας επενδύσεις ~500 εκατ. €.
Να ολοκληρωθεί το ΓΠΣ, αλλά χωρίς ερήμωση της μισής Θεσσαλονίκης. Διαφορετικά ο Δήμος να ζητήσει από το ΥΠΕΝ την άμεση αλλαγή της απόφασης στη Διαύγεια και τις όποιες ευθύνες.
Κατατέθηκαν πλήρεις και απόλυτα σύννομες αναφορές. Δεν υποβάλλουμε δικές μας απόψεις, αλλά τις επιταγές Ελληνικών νόμων και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Οι ανωτέρω επιχειρήσεις και πολίτες έχουν θετικό ενδιαφέρον για το καλό του τόπου. Εκτιμούμε ότι θα πρέπει οίκοθεν ο Δήμος να υποστηρίξει τις θετικές αλλαγές και να τις διατυπώσει έγγραφα και εμπρόθεσμα στο Υπουργείο. 
Η κοινωνία διαμαρτύρεται μαζικά. Να μην συνεχίσει η περαιτέρω βύθιση της πόλης. Είναι σοβαρό το θέμα. Υποστηρίζουν τις αλλαγές και τη νομιμότητα τόσοι πολλοί με το 50% του ΑΕΠ της ΠΚΜ.
Είναι δημόσιο και φανερό ποια κέντρα και συμφέροντα κρατούν πίσω τη Θεσσαλονίκη! Όλοι έχουμε τις ευθύνες!».
Οι θέσεις των 475 Μεγάλων Επιχειρήσεων για το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης
Οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις , υποστηρίζουν διαχρονικά ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται ένα ΓΠΣ που αξίζει στην πόλη, με μέλλον και προοπτική και όχι την ταφόπλακα ενός ΓΠΣ που ερημώνει τη δυτική Θεσσαλονίκη ή στηρίζεται σε παρανομίες της γραφειοκρατίας!
Σημειώνουν πως μετά την υποβάθμιση εδώ και δύο δεκαετιών της Θεσσαλονίκης, δεν πρέπει να επισφραγισθεί για 3η δεκαετία η μόνιμη υπανάπτυξη και υποτίμηση της πόλης.
“Να μην γίνει η καθυστέρηση, σκόπιμη ή μη, όχημα υποβάθμισης ΜΟΝΟ της δυτικής Θεσσαλονίκης – Να μην αποτρέπονται επενδύσεις δυτικά 500 εκατ. Να μην μείνει η πόλη μισή! Κρατάνε το ΓΠΣ τόσα χρόνια για να περάσουν τελευταία στιγμή καταστροφικές διατάξεις για περίπου 2000 στρέμματα. Να μην συνεχίσει η ερήμωση”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Υποδεικνύουν τρία καίρια σημεία για την άμεση τροποποίηση – διόρθωση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της πόλης ως εξής:
Διόρθωση στη μείωση πληθυσμού 200.000 κατοίκων, από 560.000 στις 360.000,
Οχι στα λουκέτα τις βιοτεχνίας και μη οχλούσας παραγωγής στον Δήμο. Ο νόμος 4635/2019, λέει ότι παραμένουν οι μονάδες σε ασύμβατες χρήσεις γης για 30 χρόνια. Δεν υπάρχουν τέτοιοι περιορισμού πουθενά αλλού, στην Αθήνα ή στην ΕΕ.
Να καταργηθεί η παράνομη επαναφορά των κύκλων και χαρτών ερήμωσης. ΕΜΠ 2009 μέσω της Διαύγειας, ύποπτα μία (1) μέρα μετά τις εκλογές 22/5/23, όλης της Θεσσαλονίκης. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ο τ. Πρ. Γιούνκερ επιβάλλει επενδύσεις χωρίς κανένα περιορισμό (ούτε σε σχολεία) εκτός ορίων υψηλής όχλησης για τις υφιστάμενες δεξαμενές . Αυτή είναι η υπέρτατη νομιμότητα. Δεν υπάρχουν παρόμοιοι περιορισμοί πουθενά στην Αθήνα και σε όλη την ΕΕ. Για τις νέες μονάδες υψηλής όχλησης και απαγορεύονται και δεν υπάρχουν στο Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά ανακοινώθηκαν από ανάλογες εταιρείες.
Όπως τονίζουν, τις παραπάνω θέσεις για το ΠΠΧΣΣΑ και τα θέματα του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης έχουν υπογράψει οι 475 μεγάλες επιχειρήσεις με το 50% του ΑΕΠ της Κ. Μακεδονίας και 11.000 εργαζόμενους. Συμπλέουν ενυπόγραφα 8 Βουλευτές όλων των κομμάτων, 4 Ευρωβουλευτές και 5&2 Δήμαρχοι δυτικής Θεσσαλονίκης με 400.000 κατοίκους. Έχει υποβληθεί κοινή προσφυγή στο ΣτΕ για τη διόρθωση και προσαρμογή της ΥΑ του ΠΠΧΣΣΑ στο Ευρωπαϊκό κεκτημένο.

 

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ThessNews-DESK

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

26.2.202519:30

  Όσοι αντιμετωπίζουν επείγοντα ιατρικά ζητήματα στην πόλη του Λονδίνου έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρονται στο νοσοκομείο με τη βοήθεια αμιγώς ηλεκτρικών ασθενοφόρων της Ford Pro. Τον Ιανουάριο του περασμένου έτους, η Υπηρεσία Ασθενοφόρων του Λονδίνου ενσωμάτωσε στο στόλο της

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

26.2.202518:30

  «Κάναμε διπλά stints (περίοδοι μεταξύ επισκέψεων στα pits) με τα μεσαία και σκληρά ελαστικά», μας ενημέρωσε ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής της Peugeot Sport. «Είδαμε ότι οι συνθήκες της πίστας άλλαξαν πολύ και περιμένουμε οι θερμοκρασίες να είναι ακόμα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

26.2.202517:30

  Επωφελούμενο από νέα προωθητική ενέργεια, το αμιγώς ηλεκτρικό FIAT 600e είναι πλέον διαθέσιμο με €23.880 ύστερα από την εφαρμογή της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Προ επιδότησης, η τιμή είναι στις €31.500. Σε κάθε περίπτωση, η νέα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

25.2.202517:30

  Στο δημοσιογραφικό κοινό συστήθηκε τη Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου η OMODA & JAECOO, μία δυναμικά ανερχόμενη μάρκα που ήρθε με τις καινοτόμες σειρές οχημάτων και τις ολοκληρωμένες προτάσεις της να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου. Η

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

21.2.202520:00

  Η Hyundai Hellas, παρουσίασε επί ελληνικού εδάφους, το Inster, το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στο A -Segment που κατασκευάστηκε με προσανατολισμό την Ευρωπαϊκή αγορά. Βρεθήκαμε στην παρουσίαση και πήραμε μία σύντομη οδηγική γεύση από το νέο κάτοικο των Ελληνικών

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

7.1.202518:48

Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA 2025 (W2RC), που διεξάγεται από τις 3 έως τις 17 Ιανουαρίου, αποτελεί μία δοκιμασία χωρίς προηγούμενο για οδηγούς και οχήματα. Με διαδρομές πάνω από αμμόλοφους και βραχώδη εδάφη, από τα δυτικά

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή