RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Τζήκας στο ΡΘ για ανάπλαση ΔΕΘ: Αστικό πάρκο και ελεύθεροι χώροι στο 50% της έκτασης (audio)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / Τζήκας στο ΡΘ για ανάπλαση ΔΕΘ: Αστικό πάρκο και ελεύθεροι χώροι στο 50% της έκτασης (audio)

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

21/04/202111:11

Τζήκας στο ΡΘ για ανάπλαση ΔΕΘ: Αστικό πάρκο και ελεύθεροι χώροι στο 50% της έκτασης (audio)

Τζήκας στο ΡΘ για ανάπλαση ΔΕΘ: Αστικό πάρκο και ελεύθεροι χώροι στο 50% της έκτασης (audio)

ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στον “αέρα” του Ράδιο Θεσσαλονίκη, φιλοξενήθηκε σήμερα ο πρόεδρος της ΔΕΘ Τάσος Τζήκας και μίλησε στους Στέφανο Διαμαντόπουλο και Χρήστο Νικολαΐδη για την ανάπλαση της ΔΕΘ.

«Το 2012 κάναμε μια μελέτη για το πιο είναι το καλύτερο σχέδιο για την πόλη. Έδειξε ότι η μόνη βιώσιμη λύση όχι μόνο για την έκθεση αλλά και για την πόλη είναι η παραμονή της έκθεσης στο κέντρο και η ανάπλαση των εγκαταστάσεων. Αντίστοιχη απόφαση πήρε πριν από 25 χρόνια περίπου η έκθεση της Ρώμης. Έφυγε από το κέντρο και πήγε κοντά στο αεροδρόμιο και προσπαθεί να βρει τρόπο να επιστρέψει τώρα γιατί πτώχευσε δύο φορές από την μετακίνηση εκτός κέντρου» τόνισε ο κ. Τζήκας.

«Η έκθεση πρέπει να παραμείνει στο κέντρο αλλά τι πρέπει να κάνουμε για να είναι λειτουργική και ωφελημένη. Το κρίσιμο σημείο ήταν το 2012. Τότε καταλήξαμε και είπαμε ότι η ανάπλαση θα γίνει με έναν όρο. Το 50% περίπου του χώρου θα δοθεί για χρήση στην πόλη» σημείωσε ο κ. Τζήκας και πρόσθεσε πως «είπαμε οι νέες εγκαταστάσεις θα οργανωθούν στο 50% της έκτασης των 165 στρεμμάτων και το υπόλοιπο 50% θα δοθεί για χρήση στην πόλη. Άρα από τα 165 στρέμματα, γιατί αν αφαιρέσουμε τον χώρο του Παλέ μένουν 165, ένα κομμάτι στο νότιο τμήμα εκεί περίπου που είναι το Βελλίδης και η περιοχή της ΧΑΝΘ θα αναπτυχθεί ένα αστικό πάρκο 60 στρεμμάτων. Το πάρκο αυτό μαζί με τους ελεύθερους χώρους ανάμεσα στα κτήρια και τις εγκαταστάσεις συνολικά θα είναι το 50% του χώρου και θα είναι ελεύθερα προσβάσιμος από τους πολίτες. Θέλαμε μια λύση win-win».

«Η Σβόλου μετά την Αγγελάκη προς την μεριά της έκθεσης θα γίνει πεζόδρομος που θα φτάνει μέχρι το Παλέ ντε Σπορ. Η Αγγελάκη θα διαπλατυνθεί από 10 έως 20 μέτρα κάτω από την Σβόλου και θα αναβαθμιστεί. Το αστικό πάρκο των 60 στρεμμάτων στο νότιο τμήμα, σε έκταση θα είναι περίπου διπλάσιο από το σημερινό πάρκο της ΧΑΝΘ. Το σημερινό Βελλίδειο για το οποίο η πρόταση είναι να αντικατασταθεί από ένα νέο συνεδριακό κέντρο, θα κατεδαφιστεί και περίπου εκεί που είναι η σκηνή του Βελλίδειου από το σημείο εκείνο μέχρι την Λεωφόρο Στρατού θα υπάρχει επίσης πάρκο. Φανταστείτε ότι θα υπάρχει από την 3ης Σεπτεμβρίου και θα καταλήγει στην Σβόλου» είπε ο κ. Τζήκας.

Η οργάνωση του συγκροτήματος που περιλαμβάνει εκθεσιακό, συνεδριακό, επιχειρηματικό κέντρο στην Αγγελάκη με Εγνατία, ξενοδοχείο και υπόγειο parking θα γίνει στο βόρειο τμήμα του σημερινού οικοπέδου. «Περιμένουμε την τελική πρόταση που θα προκύψει από τον διαγωνισμό» είπε ο κ. Τζήκας και τόνισε πως δεν θα έχει ούτε mall ούτε υπεραγορές. Υπάρχει και η συμφωνία του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης των Ξενοδόχων, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, είναι αναφανδόν υπέρ του χωρικού σχεδίου.

Το ξενοδοχείο θα έχει έξι πατώματα ενώ θα γίνουν υπόγεια πάρκινγκ σε τρία σημεία που θα διαθέτουν συνολικά 2.100 θέσεις. «Από 1000 θέσεις που έχουμε σήμερα πάμε στα 2100. Θα υποστηρίζουν και τα εκθεσιακά γεγονότα και την πόλη» υπογράμμισε ο κ. Τζήκας.

«Η Θεσσαλονίκη θα μπορέσει να παίξει ρόλο όχι μόνο στα εκθεσιακά γεγονότα αλλά και στην οικονομία της ευρύτερης περιοχής» τόνισε και πρόσθεσε πως η συνολική επένδυση είναι γύρω στα 200 εκατομμύρια. «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι η ιδιοκτησία θα παραμείνει στο δημόσιο όπως είναι σήμερα και θα βρεθεί ένα τρόπος μέσα από κάποιους διαγωνισμούς οι χρήσεις που δεν αφορούν το εκθεσιακό αντικείμενο να δοθούν σε ιδιώτες επαγγελματίες», σημείωσε.

Ακούστε την συνέντευξη

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το Ράδιο Θεσσαλονίκη είναι ο κορυφαίος ραδιοφωνικός σταθμός στη Βόρεια Ελλάδα. Γεννήθηκε από τα σπλάχνα της ελεύθερης ραδιοφωνίας. Το 1986 στην περίοδο προετοιμασίας του θεσμού τρεις ερασιτέχνες με αρκετά χρόνια στην «παρανομία» αποφασίζουν την δημιουργία του πρώτου συλλογικού ερασιτεχνικού Ραδιοφώνου στην Θεσσαλονίκη. Είναι ο Λευτέρης Μαρόγλου , ο Γιώργος Σερίδης και ο Στέφανος Διαμαντόπουλος. Λειτουργεί 18 ώρες την ημέρα και παίρνει την ονομασία της πόλης που το γέννησε ...ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Σε λίγο αυτή η ερασιτεχνική γωνιά των FM ακούγεται , αγαπιέται , αγκαλιάζεται από νέους ... κάθε ηλικίας. Το Ράδιο Θεσσαλονίκη γίνεται πλέον ο Νο 1 σταθμός στις πρώτες έρευνες ακροαματικότητας.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8.3.202512:00

  Η Lynk & Co φέρνει στην Ευρώπη το επαναστατικό plug-in hybrid SUV, Lynk & Co 08, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής βιώσιμης κινητικότητας. Κάνει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση προσιτή σε όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να δεσμευτούν σε

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202520:46

  Η Grand Automotive Hellas αποτελεί μέρος του Grand Automotive Group LLP, ενός εκ των κορυφαίων εισαγωγέων και αντιπροσώπων αυτοκινήτων σε 13 βασικές αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο όμιλος διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο 11 κορυφαίων μαρκών, παρέχοντας ποιοτικά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202518:30

  Ο πρωτοπόρος του αυτοκινήτου και ιδρυτής της εταιρείας, Gottlieb Daimler, απεβίωσε στο Cannstatt πριν από 125 χρόνια, στις 6 Μαρτίου 1900, σε ηλικία μόλις 65 ετών. Ο Όμιλος Mercedes-Benz Group τιμά τα εξαιρετικά του επιτεύγματα για την εταιρεία και

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202519:30

  Σε μια καθολική στροφή σε ότι αφορά τον τρόπο που προσεγγίζει την αγορά των compact SUV, η Citroën επανεφευρίσκει το C3 Aircross. Στην ευρωπαϊκή του παραλλαγή, αυτό το καινούργιο μοντέλο μοιράζεται την πλατφόρμα Smart Car με το πρόσφατο C3,

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202518:30

  Η CUPRA κατέκτησε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην εντυπωσιακή της πορεία, καθώς αναδείχθηκε ως η «Πιο Trendy Μάρκα της Χρονιάς» στα αναγνωρισμένα βραβεία Auto Motor und Sport Awards. Είναι η πρώτη φορά που η αντισυμβατική, συναισθηματική και ανατρεπτική μάρκα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

3.3.202519:47

  Όταν η θερμοκρασία πέφτει χαμηλά τον χειμώνα και το χιόνι έρχεται να καλύψει τους δρόμους, η αυτονομία όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά tips τα οποία μπορεί να ακολουθήσει κανείς για να έχει στο κρύο την καλύτερη

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή