RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Μαζί… για όλα | Πέτρα Καρυώτη
Θέμα συζήτησης :
Χ. Σταϊκούρας: 14 Μαϊου 2027 έτοιμη η FlyOver (Videos)
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/14-maiou-2027-to-flyover-audio/
viber
NOW ON AIR 16:00 - 18:00 - Μαζί… για όλα
Πέτρα Καρυώτη
NOW ON AIR
Home > Θεσσαλονίκη > Χ. Σταϊκούρας: 14 Μαϊου 2027 έτοιμη η FlyOver (Videos)
Χ. Σταϊκούρας: 14 Μαϊου 2027 έτοιμη η FlyOver (Videos)
19.02.2024

Χ. Σταϊκούρας: 14 Μαϊου 2027 έτοιμη η FlyOver (Videos)

Ο υπουργός υποδομών από την Θεσσαλονίκη μετά από σύσκεψη στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης ανακοίνωσε 6 πρόσθετες παρεμβάσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού.

Ο Χρήστος Σταϊκούρας, ανακοίνωσε τα μέτρα που συμφωνήθηκαν στην σύσκεψη για την FlyOver.

 

 

Αναλυτικά οι πρόσθετες παρεμβάσεις

Έξι πρόσθετες παρεμβάσεις για την άμβλυνση των επιπτώσεων στο κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης από τις εργασίες κατασκευής της υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου Fly Over, ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε σύσκεψη με φορείς της πόλης που διεξήχθη σήμερα στο Διοικητήριο Θεσσαλονίκης, στην οποία συμμετείχαν η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές Χριστίνα Αλεξοπούλου, ο Υφυπουργός Μακεδονίας και Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές Νίκος Ταχιάος και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Κωνσταντίνος Μαγουλάς.

O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι: «Το Fly Over είναι χρήσιμο και αναγκαίο έργο για την πόλη, όπως αναγνωρίζεται σχεδόν από το σύνολο των φορέων αυτής και όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα σε δημοσκόπηση της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Και αυτό γιατί από τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης θα μπορούν να διέρχονται – ελεύθερα διοδίων – 10.000 οχήματα ανά ώρα, όταν σήμερα διέρχονται 5.000 οχήματα, ενώ, παράλληλα, αυξάνεται το επίπεδο οδικής ασφάλειας και μειώνεται το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».

Οι παρεμβάσεις αφορούν σε:

● Εκπόνηση μελετών εφαρμογής για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην πόλη υπό τον Συντονισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας,

● Εκμίσθωση τμημάτων του πρώην στρατοπέδου Καρατάσιου για την εξασφάλιση διαδρόμου για τα ασθενοφόρα προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου.

● Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΑΕ για τη λειτουργία της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, από τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ5 (Νοσοκομείο Παπαγεωργίου) έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Κ12 (σύνδεση με Ε.Ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανιών).

● Απόδοση χώρων της ΓΑΙΑΟΣΕ και της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ κατασκευή υπαίθριων χώρων στάθμευσης.

● Περιοδική και συστηματική ενημέρωση των φορέων σχετικά με την εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο του Συντονιστικού Οργάνου.

● Ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του ΟΑΣΘ, με λεωφορεία και προσωπικό.

«Σε κάθε περίπτωση, είμαστε διατεθειμένοι, να προχωρήσουμε και σε πρόσθετες παρεμβάσεις, ανάλογα με την πορεία και τη δυναμική των επιπτώσεων υλοποίησης αυτού του σημαντικού – για την πόλη – έργου.», τόνισε ο κ. Σταϊκούρας.

 

 

Ταχιάος : «Μαγικό ραβδάκι δεν υπάρχει»

Από την πλευρά του ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιαος αναφέρθηκε στις επιπτώσεις του έργου στην κυκλοφορία και στις προσπάθειες που γίνονται για να αναχαιτιστούν.

«Η Θεσσαλονίκη άρχισε να αντιμετωπίζει ξανά πρόβλημα στο κυκλοφοριακό και η μόνη λύση ήταν να επεκταθεί ο περιφερειακός. Επελέγη η λύση της Flyover η οποία είναι αυτή που θα επιτρέψει να μην ζούμε σε τρία χρόνια από σήμερα -τον Μάιο του 2027 θα τελειώσουν οι εργασίες- συνθήκες όπως αυτές οι οποίες διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν σήμερα» ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών τονίζοντας ότι με την ολοκλήρωση του μετρό δεν θα υπάρχει πρόβλημα στο κυκλοφοριακό

Όπως ανέφερε ο υφυπουργός υποδομών «Μαγικό ραβδακι που ξαφνικά θα έρθει να ανατρέψει εντελώς τις επιπτώσεις ενός έργου που εκτελείται δεν υπάρχει. Είναι σαφές ότι η πόλη θα βρίσκεται σε μια αναστάτωση για ένα χρονικό διάστημα μέχρι να περατωθεί το έργο. Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατότερο για να μπορέσει αυτός ο χρόνος να βραχυνθει αλλά και να νιώσουν οι πολίτες ότι αυτό που έρχεται είναι κάτι καλύτερο για τους ίδιους και για πόλη».

Χρ. Αλεξοπούλου: Σύμβαση με τα ΚΤΕΛ μέχρι το τέλος του 2024

Στους τρεις άξονες για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού αναφέρθηκε η υφυπουργός αρμόδια για θέματα μεταφορών κ. Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Όπως εξήγησε ο πρώτος άξονας αποτελείται από πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί πριν από την έναρξη των εργασιών του Fly Over. Ο δεύτερος άξονας περιλαμβάνει πρωτοβουλίες που εφαρμόζονται επί του παρόντος. Και ο τρίτος άξονας περιλαμβάνει πρωτοβουλίες για το προσεχές διάστημα.

«Σε συνεργασία με ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κινηθήκαμε ταχύτατα για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου» ανέφερε η κ. Αλεξόπουλου αναφερόμενη στις πέντε νέες γραμμές express οι οποίες προσφέρουν συνολικά 200 νέα δρομολόγια.

Όπως τόνισε ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους 150 νέους οδηγούς στον ΟΑΣΘ και βρίσκονται ήδη στο τιμόνι.

Ακόμη 20 οδηγοί προστέθηκαν με εσωτερική μετακίνηση, ακόμη 26 νέα οχήματα από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα αντικαταστάθηκαν 36 παλιά λεωφορεία του ΟΑΣΘ με νεότερα και μεγαλύτερης χωρητικότητας.

«Το επόμενο διάστημα ο στόλος του ΟΑΣΘ θα εκσυγχρονιστεί με την αύξηση των 110 αμιγώς ηλεκτρικών λεωφορείων» όπως είπε.

«Συνολικά, από τον Σεπτέμβριο του 2019 υπάρχει αύξηση των οχημάτων που κυκλοφορούν στην πόλη κατά 30% ( 475,ενώ το 2019 325).

Όπως ανέφερε η κ. Αλεξόπουλου σε φάση υλοποίησης είναι ο διαγωνισμός για επιπλέον 250 νέα λεωφορεία καθώς έχει ήδη εγκριθεί από τον ΟΣΕΘ η προκήρυξη για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στην περιαστική ζώνη με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ για διάρκεια 15 ετών ενώ εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέδριο το αίτημα του ΟΣΕΘ να συνάψει σύμβαση με ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έως τα τέλη του 2024 για τη συνέχιση του συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχής της πόλης.

«Σχεδιάζουμε την επόμενη ημέρα των μεταφορών μετά την παράδοση της κύρια γραμμής του Μετρό. Ήδη, υλοποιείται η αναδιάρθρωση και ο ανασχεδιασμός των γραμμών και μάλιστα ορόσημο της συγκεκριμένης μελέτης είναι το καλοκαίρι του 2024. Οι πρωτοβουλίες μας αντανακλούν τη δέσμευσή μας για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών της Θεσσαλονίκης και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών» κατέληξε η κ. Αλεξόπουλου.

Κωνσταντινιδης: Στο γήπεδο Παύλου Μελά βάση για ασθενοφόρο

Όπως τόνισε ο υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας – Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης έχουν γίνει πολλές παρεμβάσεις από αλλά συναρμόδια Υπουργεία, όπως το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη που έχει ενισχύσει πολύ σημαντικά την Τροχαία της Θεσσαλονίκης.

«Αυτή τη στιγμή 150 στελέχη της Τροχαίας που εποπτεύουν τους βασικούς οδικούς άξονες πόλης, προκειμένου να διευκολύνουν την κίνηση των οχημάτων ενώ έχει ενισχυθεί το ΕΚΑΒ με μηχανές και ανθρώπινο δυναμικό, και έχει δημιουργηθεί κοντά στον Περιφερειακό, στο γήπεδο του Παύλου Μελά, του δήμου Νέαπολης – Συκεών μια βάση για την τοποθέτηση ασθενοφόρου, ώστε να επιλαμβάνεται τέτοιων περιστατικών» ανέφερε ο κ. Κωνσταντινιδης

Παράλληλα εξετάζεται το ενδεχόμενο της τηλεργασίας για τον δημόσιο τομέα και μένει να αποφασιστεί αν είναι εφικτό.

«Είμαστε πάνω από το πρόβλημα και συνεχίζουμε τις εργασίες του Συντονιστικού με τους αρμόδιους φορείς» τόνισε ο ΥΜΑΘ.

Ρεπορτάζ: Δέσποινα Κρητικού, Νικόλας Διαμαντόπουλος

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app