RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Χρ. Σταϊκούρας: Η Θεσσαλονίκη πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης (Videos)
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/chr-staikouras-thessaloniki-protypo-olistikis-anaptyxis/
viber
NOW ON AIR
Home > Θεσσαλονίκη > Χρ. Σταϊκούρας: Η Θεσσαλονίκη πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης (Videos)
Χρ. Σταϊκούρας: Η Θεσσαλονίκη πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης (Videos)
20.05.2024

Χρ. Σταϊκούρας: Η Θεσσαλονίκη πρότυπο ολιστικής ανάπτυξης (Videos)

Δεν πρόκειται για ευχολόγια υπογράμμισε

Συνολικά 44 σταθμοί πάνω από 680.000 επιβάτες , τόνισε ο Υπουργός Υποδομών Χρ. Σταϊκούρας, σε εκδήλωση της Ελληνικό Μετρό.

Επιδιώκουμε να επεκτείνουμε και να αναβαθμίσουμε, ακόμη περισσότερο, τις παρεχόμενες δημόσιες υπηρεσίες μεταφορών, πρόσθεσε.

” Σε αυτό το πλαίσιο είναι σημαντική η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης (ΜΑΜΘ), η οποία εκπονήθηκε από την Ελληνικό Μετρό και αποτελεί τη Γενική Συγκοινωνιακή Μελέτη του πολεοδομικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για την πρώτη – τέτοιου είδους – μελέτη τα τελευταία 25 χρόνια”, επεσήμανε ο κ. Σταϊκούρας.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε, ότι «από τη μελέτη προκύπτει ότι οι δήμοι της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης έχουν τη μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική, οπότε τίθεται ως προτεραιότητα η επέκταση προς αυτές τις περιοχές, και, στη συνέχεια, η ανάγκη κάλυψης των περιοχών Χαριλάου και Τούμπας».

 

 

 

 

 

 

Αναφερόμενος στην επέκταση προς ανατολικά, μίλησε για άλλες πέντε στάσεις με 91.000 επιβάτες.

“Σχεδιάζουμε το μέλλον της Θεσσαλονικης βασιζόμενοι σε επιστημονικά εργαλεία δεν αυτοσχεδιάζουμε” υπογράμμισε ο υπουργός.

 

 

Νίκος Κουρέτας Διευθύνων Σύμβουλος Ελληνικό Μετρό

Το Μετρό έχει ολοκληρωθεί γίνονται δεκάδες δοκιμαστικές διαδρομές και μένει η αδειοδότηση του, τόνισε από την πλευρά του ο κ. Κουρέτας υπογραμμίζοντας ότι ορισμένα μέρη ειναι καινοτόμα.

Όπως ανέφερε, “υπογράψαμε την γενική συγκοινωνιακή μελέτη το 2020 που μας προσφέρει ένα γενικό σχέδιο των δημοσίων και ιδιωτικών μέσων μεταφοράς”.

 

 

 

 

Κατά τον κ. Κουρέτα η μελέτη μας δίνει όλα τα επιχειρήματα κάθε έργου μεταφορικού στην πόλη και για τα επόμενα 20 χρόνια θα έχουμε ένα ψηφιακό οδηγό για τις μεταφορές.

Σημείωσε πως “μας υποδεικνύει πως θα προχωρήσει ο σχεδιασμός του Μετρό και μας υποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας και άλλης γραμμής, θα δείτε ότι πολλές περιοχές έχουν αναδειχθεί πως έχουν ανάγκη το Μετρό”.

Από την μελέτη προκύπτουν αποτελέσματα για την μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και την χρήση των ΜΜΕ ενώ στις αστικές συγκοινωνίες μόλις το 12% επικυρώνει εισιτήριο.

Περίπου 4000 επιβάτες διακινούνται από το αεροδρόμιο Μακεδονία προς Θεσσαλονίκη, η πλειοψηφία με αυτοκίνητο.

“H εκτός των τειχών Δυτική Θεσσαλονίκη προσβλέπει σε εσάς, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μια συνεκτική μελέτη ανάπτυξης για την περιοχή μας” τόνισε ο δήμαρχος Αμπελοκήπων Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου ευχαριστώντας για το έμπρακτο ενδιαφέρον στη Θεσσσαλονικη και στη Δυτική Θεσσαλονίκη των 400.000 κατοίκων.

 

 

 

 

Tης Δέσποινας Κρητικού

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app