RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Μαζί… για όλα | Πέτρα Καρυώτη
Θέμα συζήτησης :
Ν. Ταχιάος: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδωθεί το 2ο εξάμηνο του 2024»
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/n-tachiaos-to-metro-thessalonikis-tha-paradothei-to-2o-examino-tou-2024/
viber
NOW ON AIR 16:00 - 18:00 - Μαζί… για όλα
Πέτρα Καρυώτη
NOW ON AIR
Home > Θεσσαλονίκη > Ν. Ταχιάος: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδωθεί το 2ο εξάμηνο του 2024»
Ν. Ταχιάος: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδωθεί το 2ο εξάμηνο του 2024»
13.11.2023

Ν. Ταχιάος: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδωθεί το 2ο εξάμηνο του 2024»

Ενώ για το έργο της νέας περιφερειακής (Flyover) υπογραμμίζει ότι «με την ολοκλήρωσή του θα επιτευχθεί ο διπλασιασμός των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης ανά ώρα, στα 10.000 ανά κατεύθυνση».

Σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα φλέγοντα ζητήματα της Θεσσαλονίκης, τα αντιπλυμμηρικά έργα που επείγει να γίνουν στην Θεσσαλία και ποια είναι τα τρία μεγάλα οδικά έργα άμεση προτεραιότητας που πρέπει να γίνουν στην χώρα.

 

Ερ.: Στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας παρουσιάσατε τη νέα περιφερειακή Θεσσαλονίκης πόσο σημαντικό είναι αυτό το έργο για την συμπρωτεύουσα και τι θα αλλάξει στο κυκλοφοριακό της πόλης;

Απ.: Η Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζει σοβαρότατο κυκλοφοριακό πρόβλημα και το Flyover είναι ένα έργο το οποίο θα βοηθήσει στη διαχείρισή του. Αποσκοπεί στην αναβάθμιση της υπάρχουσας περιφερειακής οδού μέσω της αύξησης της κυκλοφοριακής ικανότητάς της στο διπλάσιο, στην θεαματική βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, στην μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της οδού και στην ενοποίηση της πόλης με τον πνεύμονα του Κέδρινου Λόφου.

Έτσι, με την ολοκλήρωσή του θα επιτευχθεί ο διπλασιασμός των αυτοκινήτων εξυπηρέτησης ανά ώρα, στα 10.000 ανά κατεύθυνση, θα μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακος και η ηχορύπανση, θα εξασφαλίσουμε την γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση προς ΠΑΘΕ, Εγνατία Οδό, Αεροδρόμιο Μακεδονία και Χαλκιδική, θα μειώσουμε τον χρόνο μετακίνησης στο εσωτερικό της Θεσσαλονίκης, θα μειώσουμε τα ατυχήματα και τέλος, θα μειώσουμε και το λειτουργικό κόστος.

 

 

Ερ.: Κύριε υπουργέ πότε τελικά θα παραδοθεί το μετρό της Θεσσαλονίκης και γιατί φαίνεται να καθυστερεί αφού ήδη γίνονται οι δοκιμαστικές λειτουργίες. Πότε θα ξεκινήσουν οι επεκτάσεις;

Απ.: Το μετρό, όπως έχουμε διαβεβαιώσει πολλές φορές τόσο ο ίδιος, από τον Ιούνιο που ανέλαβα αυτή τη θέση, όσο και ο υπουργός ο κ. Σταϊκούρας, κυρίως όμως, ο πρωθυπουργός, που παρακολουθεί το έργο εκ του σύνεγγυς, και ως βουλευτής Θεσσαλονίκης, θα ολοκληρωθεί εντός του δεύτερου εξαμήνου του 2024. Οι εικασίες για περαιτέρω καθυστέρηση δεν ευσταθούν. Πώς όμως να βγάλεις τη δυσπιστία από το μυαλό των Θεσσαλονικέων, και όχι μόνο, μετά από τέτοια ταλαιπωρία, όταν μάλιστα η όλη υπόθεση έχει καταγραφεί σαν ανέκδοτο; Με στεναχωρεί αυτό ως Θεσσαλονικιό και ως άνθρωπο με εμπλοκή στο έργο, αλλά το κατανοώ.

 

 

Ερ.: Επισκεφθήκατε αρκετές φορές τη Θεσσαλία. Ποια έργα επείγουν για να μην έχουμε νέα πλημμυρικά φαινόμενα;

Απ.: Στο τελευταίο μου ταξίδι στη Θεσσαλία, την περασμένη εβδομάδα, συναντήθηκα με τους εμπλεκόμενους φορείς καθώς και με εκπροσώπους της τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης, υφιστάμενους και νεοεκλεγέντες, αλλά και με τους εκλεγμένους, τοπικούς βουλευτές. Τους κάλεσα σε συνεργασία, προκειμένου να συμπληρώσουμε την λίστα που δημιουργήσαμε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, από την πρώτη μέρα, με τις ζημιές που προκλήθηκαν από τα καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias. Με την ολοκλήρωση αυτού του βήματος, τα έργα θα κοστολογηθούν και θα προτεραιοποιηθούν προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών το συντομότερο δυνατόν. Έχουμε ξεκινήσει, αλλά όπως ξεκαθάρισα, δεν υπάρχει μαγικό ραβδάκι. Θα χρειαστεί χρόνος, όσο κι εάν όλες οι προσπάθειες μας αποβλέπουν στην σύντμησή του. Το λέω και το εννοώ: Για την Θεσσαλία, τρέχουμε με χίλια. Και παρόλα αυτά, ο χρόνος δεν επαρκεί.

 

 

Ερ.: Πότε βλέπετε να αποκατασταθούν οι ζημιές στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο;

 

 

 

Ερ.: Ποια είναι τα τρία μεγάλα οδικά έργα που είναι άμεσης προτεραιότητας για τη χώρα;

Απ.: Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε τρία αλλά πέντε μεγάλα οδικά έργα που έχουμε θέσει σε προτεραιότητα. Κατ’ αρχάς έχουμε τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, ο οποίος έχει πέντε κομμάτια που θα ενώνουν το δυτικότερο άκρο της, τον Κίσσαμο με το ανατολικότερο, την Σητεία. Δεύτερον, ο Ε65 και συγκεκριμένα τα τμήματα Λαμία – Ξυνιάδα και Τρίκαλα – Καλαμπάκα, που αναμένεται να λειτουργήσουν έως το τέλος του χρόνου. Τρίτον, ο Αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος, που αποτελεί τον πιο επικίνδυνο ίσως και πιο αιματοβαμμένο δρόμο της χώρας. Τέταρτον, το Flyover, η Υπερυψωμένη Λεωφόρος, της οποίας οι εργασίες μόλις ξεκίνησαν και στην οποία αναφέρθηκα ήδη. Και πέμπτον, η Αμβρακία Οδός και συγκεκριμένα το τμήμα Άκτιο – Αμβρακία το οποίο βρίσκεται στη διαδικασία αποπεράτωσης. Σε λίγες εβδομάδες, ο πρωθυπουργός θα το εγκαινιάσει.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app