RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Μαζί… για όλα | Πέτρα Καρυώτη
Θέμα συζήτησης :
“Πρώτα έπρεπε να γίνει ο εξωτερικός δακτύλιος & μετά το FlyOver”: Δ. Σαρηγιάννης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (AUDIO)
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
https://www.rthess.gr/thessaloniki/prota-eprepe-na-ginei-o-exoterikos-daktylios-me-meta-o-flyover-d-sarigiannis-sto-radio-thessaloniki-audio/
viber
NOW ON AIR 16:00 - 18:00 - Μαζί… για όλα
Πέτρα Καρυώτη
NOW ON AIR
Home > Θεσσαλονίκη > “Πρώτα έπρεπε να γίνει ο εξωτερικός δακτύλιος & μετά το FlyOver”: Δ. Σαρηγιάννης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (AUDIO)
“Πρώτα έπρεπε να γίνει ο εξωτερικός δακτύλιος & μετά το FlyOver”: Δ. Σαρηγιάννης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (AUDIO)
08.11.2023

“Πρώτα έπρεπε να γίνει ο εξωτερικός δακτύλιος & μετά το FlyOver”: Δ. Σαρηγιάννης στο Ράδιο Θεσσαλονίκη (AUDIO)

Δεν είμαστε κατά της κατασκευής του Flyover αλλά ο σχεδιασμός προέβλεπε τη κατασκευή του εξωτερικού δακτυλίου. Τα δύο έργα λειτουργούν συμπληρωματικά ανέφερε ο Γραμματέας του Τομέα Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ και διευθυντής του γραφείου του Ν. Ανδρουλάκη στη Θεσσαλονίκη

Ο κ. Σαρηγιάννης εξήγησε ότι ο Εξωτερικός Δακτύλιος, από Ευκαρπία θα περνούσε από Πεύκα, Εξοχή, Χορτιάτη και θα κατέβαινε στη Ραιδεστό, εξυπηρετώντας την βαριά κυκλοφορία, τον οδικό τουρισμό, τα μεγάλα νοσοκομεία και τις μετακινήσεις εκτός πολεοδομικού συγκροτήματος.

Αυτό έπρεπε να προηγηθεί, υπογράμμισε, σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα έργο το οποίο έχει ανατεθεί στην Εγνατία Οδό και ήδη έχουν ξοδευθεί 6 εκατομμύρια ευρώ σε μελέτες.

“Υπάρχει μία κρυφή ατζέντα” για αυτό το έργο και μία απαξίωση λέγοντας ότι είναι “φανταστικό έργο”. Ο δακτύλιος, τόνισε, έχει οριστικές μελέτες και έχει αδειοδότηση από το 2018.

 

 

Ακούστε το podcast εδώ

 

 

Το δε κόστος, ανέφερε, σύμφωνα με την εκτίμηση της Εγνατίας Οδού είναι της τάξεως των 310 εκατομμυρίων ευρώ, προ έκπτωσης του αναδόχου.

“Αν είχαμε τον εξωτερικό δακτύλιο όλες αυτές οι βαριές μετακινήσεις θα ήταν εκτός πόλεις και ο Flyover θα εξυπηρετούσε μετακινήσεις εντός πόλης” τόνισε.

Για το κόστος της Flyover, ο κ. Σαρηγιάννης ανέφερε ότι ο ανάδοχος θα πρέπει βρεί τα 378 εκατ. και το δημόσιο καλείται να τα αποπληρώσει στα επόμενα 30 χρόνια. “Στο τέλος των 30 ετών πόσο θα έχει στοιχίσει στο ελληνικό δημόσιο;” διερωτήθηκε.

Για τα μέτρα που ανακοινώνονται για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού που θα προκύψει από τις εργασίες κατασκευής, είπε ότι είναι αχαρτογράφητα.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app