RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Οι Πρώτες Ώρες | Στέφανος Διαμαντόπουλος - Σάκης Μόσχης - Δημήτρης Διαμαντίδης
Θέμα συζήτησης :
Ανοίγουν για το κοινό χώροι του μετρό Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ)
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
https://www.rthess.gr/topika-reportaz/anoigoun-gia-to-koino-choroi-tou-metro-thessalonikis-foto/
viber
NOW ON AIR 08:00 - 11:00 - Οι Πρώτες Ώρες
Στέφανος Διαμαντόπουλος
Σάκης Μόσχης
Δημήτρης Διαμαντίδης
NOW ON AIR
Home > Τοπικά Ρεπορτάζ > Ανοίγουν για το κοινό χώροι του μετρό Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ)
Ανοίγουν για το κοινό χώροι του μετρό Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ)
24.11.2022

Ανοίγουν για το κοινό χώροι του μετρό Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ)

Ανοίγει για το κοινό το σαββατοκύριακο ο Σταθμός Παπάφη και το Αμαξοστάσιο της Πυλαίας στο πλαίσιο του OPEN HOUSE THESSALONIKI 2022

Το κτίριο του Dépôt, όπως και ο Σταθμός Παπάφη μαρτυρούν το μέγεθος και την ποιότητα αυτού του έργου, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.

Εδώ και λίγα χρόνια, στην συμβολή των οδών Ερυθρού Σταυρού 20-24 και Ποσειδώνος 40-60 στα όρια του Δήμου Πυλαίας, σε άμεση γειτνίαση με τον Δήμο Καλαμαριάς από τον οποίον χωρίζεται από την Περιφερειακή Τάφρο, ένα σύγχρονο, πολυσύνθετο και πολυμορφικό συγκρότημα αναδύθηκε δυναμικά από το υπόγειο δίκτυο και ενσωματώθηκε στον πολεοδομικό ορίζοντα της πόλης.

Πρόκειται για το Dépôt του μετρό της Θεσσαλονίκης, το Αμαξοστάσιο Πυλαίας, μία εντυπωσιακή κτιριακή σύνθεση εμβαδού δομημένης επιφανείας 90.000 τ.μ., η οποία εμπεριέχει το σύνολο των λειτουργιών που απαιτούνται για την διαχείριση, την λειτουργία και την συντήρηση του υπερσύγχρονου συστήματος αυτόματης διακίνησης συρμών μετρό και ως εκ τούτου, μπορεί να χαρακτηρίζεται ως η «καρδιά του δικτύου».

Καθώς οι εργασίες στο μετρό Θεσσαλονίκης οδηγούν με ταχύτητα στην ολοκλήρωση του έργου της βασικής γραμμής στο τέλος του 2023 προκειμένου αυτό να μπει αμέσως σε εμπορική χρήση, στο dépôt ενεργοποιούνται όλες οι λειτουργίες που δικαιολογούν τον προηγούμενο χαρακτηρισμό, κι έτσι αυτό αποκτά τους ρυθμούς του και οδηγεί ήδη με επιτυχία, το μετρό χωρίς οδηγό μέχρι τον Σταθμό Σιντριβάνι, όπου καταλήγουν οι δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών που έχουν παραδοθεί.

Ήδη, από τον περασμένο Αύγουστο, εκτός από τα ήδη απασχολούμενα στο dépôt στελέχη του μηχανισμού της αναδόχου κοινοπραξίας που ολοκληρώνουν τις ελάχιστες υπολειπόμενες διαμορφώσεις, τις εγκαταστάσεις των μηχανημάτων και συστημάτων και πραγματοποιούν τις απαραίτητες δοκιμές και την κίνηση των συρμών, σε πτέρυγα του Κτιρίου 1 έχουν μεταφερθεί τα γραφεία Θεσσαλονίκης του κυρίου του έργου, της Αττικό Μετρό Α.Ε. Το dépôt έχει αποκτήσει ζωή και ρόλο.

Στην εγγενή περιπλοκότητα της σύνθεσης ήρθε να προστεθεί και η ιδιαιτερότητα της κατασκευής του εν λόγω συγκροτήματος, αυτή που του προσδίδει και μία μοναδικότητα, δηλαδή το γεγονός ότι η επίπεδη επιφάνεια του διαθέσιμου οικοπέδου των 50 στρεμμάτων) δεν επαρκούσε για να φιλοξενήσει σε πλήρη οριζόντια ανάπτυξη ενιαίας στάθμης, όλες τις απαιτούμενες λειτουργίες συνεργείων και συντήρησης, εκτιμηθέντος εμβαδού 90.000 τ.μ., που αποτελεί τη συνήθη διεθνή πρακτική.

Ως εκ τούτου, εφαρμόστηκε για πρώτη φορά διεθνώς η χωροθέτηση βασικών λειτουργιών αμαξοστασίου σε κτιριακές υποδομές που εδράζονται σε διαφορετικά υψόμετρα και συνδέονται σιδηροδρομικά μεταξύ τους με ανηφορικές διαδρομές, τροχιές και γέφυρες.

Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.

Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -

Ροή Ειδήσεων

Sound Wave -
Download the app