Εξαγωγικό Hub από την Βασιλόπουλος με στόχο 70-80.000 τόνους εξαγωγών ελληνικών φρέσκων φρούτων και λαχανικών
Για Πασχαλινό καλάθι τροφίμων στα περσινά ή και σε χαμηλότερα τιμολογιακά επίπεδα από πέρσι έκανε λόγο ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, ενώ έκανε λόγο για τιμές στα αμνοερίφια που μετά από σχετικές προτροπές στα σούπερ-μάρκετ θα γίνει προσπάθεια να κρατηθούν στις ίδιες ή και σε μειωμένες τιμές σε σχέση με πέρσι.
Οι δηλώσεις Σκρέκα έγιναν στο περιθώριο εκδήλωσης της αλυσίδας σούπερ-μάρκετ Βασιλόπουλος στη ΒΙ.ΠΕ Σίνδου, όπου παρουσιάστηκε το εξαγωγικό hub της εταιρίας, απ΄ όπου θα προωθούνται ελληνικά φρέσκα φρούτα και λαχανικά προς αλυσίδες σούπερ-μάρκετ της Τσεχίας, Ρουμανίας και Σερβίας (του ίδιου ομίλου με την Βασιλόπουλος), οι οποίες διαθέτουν τουλάχιστον 3.000 καταστήματα.
Πάντως ο υπουργός Ανάπτυξης εμφανίστηκε καθησυχαστικός ότι τα μέτρα κατά της ακρίβειας αποδίδουν, αλλά υπάρχει ακόμη δρόμος να διανυθεί προς αυτή την κατεύθυνση.
Όσον αφορά στο εξαγωγικό hub της Βασιλόπουλος αυτό φιλοξενείται στο Logistics-Center της αλυσίδας, το οποίο είναι 33.000 τμ (επί ακινήτου 120 στρεμμάτων).
Στόχος είναι αυτές οι εξαγωγές ελληνικών φρουτολαχανικών να προσεγγίσουν τους 70-80.000 τόνους ετησίως, ενώ σταδιακά η Βασιλόπουλος θα προωθεί προς τις γειτονικές αγορές και ελληνικά όσπρια, ζυμαρικά, ρύζι, ελιές κα., τα οποία θα είναι private-label με κοινή ονομασία για όλες τις αλυσίδες του ομίλου, στον οποίο ανήκει η Βασιλόπουλος.
Ο κ. Σκρέκας έκανε λόγο για ανάγκη να υπάρξει και συμβολαιακή γεωργία ανάμεσα στην αλυσίδα και σε Έλληνες αγρότες, προκειμένου σταδιακά η Ελλάδα να μετατραπεί στον λαχανόκηπο της Ευρώπης.
Δημήτρης Διαμαντίδης
Ενημερωθείτε για ότι συμβαίνει τώρα στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε πρώτοι τις έκτακτες ειδήσεις & τα τελευταία νέα της Θεσσαλονίκης και όλης της Ελλάδας.