Τα τελευταία 100 μέτρα της διάνοιξης της Ψέλλου είναι ασφαλτοστρωμένα και διαγραμμισμένα.
Το ερώτημα είναι γιατί δεν δίνονται στην κυκλοφορία, καθώς μιλάμε για έναν δρόμο κομβικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του τερματικού σταθμού Νέα Ελβετία του Μετρό Θεσσαλονίκης;
Αναμένεται η ρύθμιση στην διασταύρωση απαντούν οι υπεύθυνοι.
Το θέμα του φωτεινού σηματοδότη μας έχει απασχολήσει και σε προηγούμενα ρεπορτάζ.
Πού κολλάει το φανάρι και δεν ανάβει επιτέλους;
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως αυτό το διάστημα συντάσσεται η μελέτη για τον φόρτο στην επίμαχη διασταύρωση, δηλαδή για τον αριθμό των οχημάτων που κινούνται προς κάθε κατεύθυνση τις καθημερινές και τα Σαββατοκύριακα.
Μόλις η μελέτη οροκληρωθεί, θα γίνει η εγκατάσταση του φαναριού από την Ελληνικό Μετρό, αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες.
Ωστόσο το «σίριαλ» δεν τελειώνει εδώ.
Το φανάρι χρειάζεται ρύθμιση.
Ποιός θα το ρυθμίσει λοιπόν;
Το κάτω τμήμα, προς Μιχαήλ Ψελλού δηλαδή, θα το αναλάβει η περιφέρεια.
Το πάνω τμήμα προς Παπαναστασίου θα το αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης.
Κατεδαφίζεται το κτίριο-ερείπιο στην Ψελλού
Πληροφορίες αναφέρουν πως το αργότερο σε δύο μήνες το κτίριο θα έχει κατεδαφιστεί και θα έχουν απομακρυνθεί τα επικίνδυνα υλικά του (αμίαντος).
Τις διαδικασίες έχει αναλάβει ο Δήμος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με εταιρεία ανακύκλωσης.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.