RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Και διηγώντας τα να κλαις…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρχική / ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ / Και διηγώντας τα να κλαις…

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

19/10/202216:08

Και διηγώντας τα να κλαις…

Το έργο είναι προϋπολογισμού κοντά στα 500 εκατ. ευρώ και με τη μόχλευση ιδιωτικών επενδύσεων θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ, δημιουργώντας 2.800 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και άλλες τόσες κατά τη λειτουργία του.

intime
Φωτ. intime

Αντιγράφω από δημοσιεύματα: “H ανάπτυξη του σύγχρονου logistic center –του μεγαλύτερου ίσως στη Ν.Α. Ευρώπη– στη Φυλή Αττικής, θα υλοποιηθεί σε ακίνητο, έκτασης περίπου 450 στρεμμάτων πλησίον της Αττικής Οδού, που παραχωρεί ο Δήμος Φυλής στο ΤΑΙΠΕΔ.

Το τελευταίο έχει αναλάβει μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου την ωρίμανση του έργου (χρήση γης, όροι δόμησης, περιβαλλοντικές μελέτες, συνδέσεις με οδικούς άξονες), ώστε να πραγματοποιηθεί με τη μορφή ΣΔΙΤ. Το έργο είναι προϋπολογισμού κοντά στα 500 εκατ. ευρώ και με τη μόχλευση ιδιωτικών επενδύσεων θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ, δημιουργώντας 2.800 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή και άλλες τόσες κατά τη λειτουργία του.

Ως προς το χρονοδιάγραμμα, τέλη του 2023 με αρχές του 2024 αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός ΣΔΙΤ για την παραχώρηση του «ώριμου» πλέον ακινήτου, ώστε το 2025 να έχουν χτιστεί οι εγκαταστάσεις για τις μεταφορικές επιχειρήσεις”.

Ως εδώ δεν υπάρχει κάτι που να προκαλεί εντύπωση στα παραπάνω.

Όμως εάν σκεφτεί κανείς πόσα χρόνια συζητιέται να δημιουργηθεί Εμπορευματικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, τότε θα μελαγχολήσει.

Στην Αττική όλες αυτές οι διαδικασίες κινούνται με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Στη Θεσσαλονίκη δυστυχώς δεν μπορεί να μοιραστεί δύο γαϊδουριών άχυρο…

Η σημερινή κυβέρνηση, όπως και πολλές προηγούμενες, ίσως καταβάλλει φιλότιμες προσπάθειες να αποδείξει πως υπάρχει αφήγημα και για τη Θεσσαλονίκη, αφήγημα έργων, δράσεων και προοπτικής.

Όμως η ίδια η πραγματικότητα αποδεικνύει πως η πόλη είναι ακόμη εξαιρετικά πίσω από την πρωτεύουσα σε πολλά πράγματα και μάλιστα η Αθήνα εξακολουθεί να ανοίγει την ψαλίδα εις βάρος της Θεσσαλονίκης.

Τις τελευταίες ημέρες ξεδιπλώνεται (ακόμη και για προεκλογικούς λόγους ίσως) μία “βεντάλια” έργων, που είτε ολοκληρώθηκαν, είτε δρομολογήθηκαν στην Αθήνα: το Μετρό στον Πειραιά, η κολοσσιαία ανάπλαση του Ελληνικού και το Logistics Center στη Φυλή.

Στη Θεσσαλονίκη εάν γίνει εφικτή η λειτουργία της βασικής γραμμής του Μετρό μέχρι το τέλος του 2023 θα πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι.

Η “πρωτεύουσα” των Βαλκανίων στερείται βασικών υποδομών και απέχει “έτη φωτός” από άλλα μητροπολιτικά κέντρα της Ν.Α. Ευρώπης.

Ίσως σε 5 χρόνια η κατάσταση να είναι διαφορετική, εάν εκτός από το Μετρό, έχουν περατωθεί βασικές υποδομές στο λιμάνι της πόλης και έχει ολοκληρωθεί το νέο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο εκεί που βρίσκεται σήμερα το υφιστάμενο.

Η Αθήνα-κακά τα ψέματα-σε 5 χρόνια θα έχει μπει στον κατάλογο των μεγάλων μητροπολιτικών κέντρων παγκοσμίου ενδιαφέροντος και βεληνεκούς.

‘Όλα τα παραπάνω δεν είναι ούτε επαρχιωτισμός, ούτε μεμψιμοιρία. Είναι ρεαλισμός.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Δημήτρης Διαμαντίδης

Ο δημοσιογράφος Δημήτρης Διαμαντίδης είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και στο Ράδιο-Θεσσαλονίκη διατηρεί το οικονομικό ρεπορτάζ από το 2005 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα είναι οικονομικός συντάκτης στο site Thessnews.gr, ενώ στο παρελθόν εργάστηκε ως δημοσιογράφος από το 1996 έως το 2014 στην καθημερινή οικονομική εφημερίδα ΗΜΕΡΗΣΙΑ (Γραφείο Βορείου Ελλάδος-συγκρότημα Πήγασου) και από το 1998-2003 στην εφημερίδα Αγγελιοφόρος της Κυριακής.Στο πεδίο της επικοινωνίας διατηρεί από το 2010 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου της ΔΕΘ-Helexpo και από το 2017 μέχρι και σήμερα το Γραφείο Τύπου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνάψει και υλοποιήσει πολλές ακόμη συνεργασίες στο κομμάτι της επικοινωνίας, όπως με την εταιρεία διοργάνωσης συνεδρίων Artion, την Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών (ΠΟΦΕΕ) κα.Παράλληλα από το 2015-2017 δραστηριοποιήθηκε στην εταιρεία Hyphen SA (με έδρα την Θεσσαλονίκη) στο κομμάτι της δημιουργίας περιεχομένου (content creation and marketing) και της διαχείρισης της εικόνας της επιχείρησης στα ΜΜΕ.Ομιλεί άριστα την Αγγλική και αρκετά καλά την Γερμανική.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

8.3.202512:00

  Η Lynk & Co φέρνει στην Ευρώπη το επαναστατικό plug-in hybrid SUV, Lynk & Co 08, σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής βιώσιμης κινητικότητας. Κάνει την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση προσιτή σε όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι να δεσμευτούν σε

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202520:46

  Η Grand Automotive Hellas αποτελεί μέρος του Grand Automotive Group LLP, ενός εκ των κορυφαίων εισαγωγέων και αντιπροσώπων αυτοκινήτων σε 13 βασικές αγορές της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ο όμιλος διαχειρίζεται ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο 11 κορυφαίων μαρκών, παρέχοντας ποιοτικά

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

5.3.202518:30

  Ο πρωτοπόρος του αυτοκινήτου και ιδρυτής της εταιρείας, Gottlieb Daimler, απεβίωσε στο Cannstatt πριν από 125 χρόνια, στις 6 Μαρτίου 1900, σε ηλικία μόλις 65 ετών. Ο Όμιλος Mercedes-Benz Group τιμά τα εξαιρετικά του επιτεύγματα για την εταιρεία και

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202519:30

  Σε μια καθολική στροφή σε ότι αφορά τον τρόπο που προσεγγίζει την αγορά των compact SUV, η Citroën επανεφευρίσκει το C3 Aircross. Στην ευρωπαϊκή του παραλλαγή, αυτό το καινούργιο μοντέλο μοιράζεται την πλατφόρμα Smart Car με το πρόσφατο C3,

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

4.3.202518:30

  Η CUPRA κατέκτησε ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο στην εντυπωσιακή της πορεία, καθώς αναδείχθηκε ως η «Πιο Trendy Μάρκα της Χρονιάς» στα αναγνωρισμένα βραβεία Auto Motor und Sport Awards. Είναι η πρώτη φορά που η αντισυμβατική, συναισθηματική και ανατρεπτική μάρκα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

3.3.202519:47

  Όταν η θερμοκρασία πέφτει χαμηλά τον χειμώνα και το χιόνι έρχεται να καλύψει τους δρόμους, η αυτονομία όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται. Ωστόσο, υπάρχουν αρκετά tips τα οποία μπορεί να ακολουθήσει κανείς για να έχει στο κρύο την καλύτερη

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή