Μια κατακόκκινη Tonale που προορίζεται για την αγορά της Ιταλίας ήταν η υπ’ αριθμόν 100.000 που βγήκε από το εργοστάσιο “Giambattista Vico”, επιβεβαιώνοντας την πετυχημένη πορεία της πρώτης εξηλεκτρισμένης Alfa Romeo, η οποία ταυτόχρονα είναι και το πρώτο C-SUV μοντέλο της μάρκας.
H Tonale σχεδιάστηκε από τον Αλέξανδρο Λιώκη και αμέσως ξεχώρισε για τον τρόπο που ένωσε την υψηλή αισθητική, την κορυφαία ποιότητα και το αυθεντικό οδηγικό DNA της θρυλικής μάρκας.
Με μοναδικό στιλ, κορυφαία τεχνολογία και υψηλό ψηφιακό υπόβαθρο που καλύπτει τις πλέον σύγχρονες επιταγές, η Tonale είναι διαθέσιμη με τιμή από €37.900 στην υβριδική έκδοση των 160 HP, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Υπάρχει επίσης έκδοση με κινητήρα πετρελαίου 130 HP και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, ενώ κορυφαία είναι η PHEV Q4 που αποδίδει 280 HP και διαθέτει ενεργό σύστημα τετρακίνησης. Εξασφαλίζει έτσι κορυφαίο κράτημα και σπορ συμπεριφορά στο δρόμο, ενώ υπάρχει και έκδοση με μηδενικό φόρο για το χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου.
Όλες οι Tonale καλύπτονται από εγγύηση 4 ετών για τα μηχανικά μέρη, ενώ διαθέτουν και το NFT, ένα ψηφιακό πιστοποιητικό καταγραφής της χρήσης και της συντήρησης του εκάστοτε αυτοκινήτου, προκειμένου να θωρακίζεται η μεταπωλητική του αξία.
Να σημειωθεί ότι το “Giambattista Vico” βρίσκεται στη Νάπολη και είναι μια μονάδα που λειτουργεί από το 1972, έχοντας μέχρι σήμερα κατασκευάσει 5.000.000 αυτοκίνητα. Ωστόσο το 2021 εκσυγχρονίστηκε ριζικά σε τεχνολογία και εκπαίδευση προσωπικού, ώστε να αποκτήσει συμβατότητα με υβριδικά μοντέλα και να εγγυάται την κορυφαία ποιότητα του κάθε αυτοκινήτου που κυλάει στη γραμμή του.
Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.