H FIAT συμμετέχει στα 1000 Miglia του 2025, γιορτάζοντας τα 70 χρόνια του θρυλικού μοντέλου που ονομάζεται 600 και παρουσιάστηκε το 1955. Υποστηρίζοντας το κλασικό 600, τα FIAT 600 Hybrid και Abarth 600e είναι οι θεματοφύλακες μιας μοναδικής κληρονομιάς που αναμιγνύει το χθες με το όραμα για το μέλλον και την παράδοση με την καινοτομία, στη διαδρομή του «πιο όμορφου αγώνα στον κόσμο».

Στη γραμμή εκκίνησης θα πάρει θέση ένα σπάνιο 600, αφήνοντας για λίγο το Centro Storico FIAT στο Τορίνο. Το πλήρωμά του θα είναι αμιγώς γυναικείο, αποτελούμενο από δύο έμπειρες δημοσιογράφους και ένθερμες υποστηρίκτριες της αυτοκινητικής κληρονομιάς.
Από την πλευρά τους, τα αυτοκίνητα υποστήριξης έχουν τη δική τους ιδιαίτερη σημασία. Το 600e των 280 HP είναι το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών, διαθέτοντας πολύ ειδικά σπορ στοιχεία όπως το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, βελτιώσεις στην ανάρτηση και τα φρένα, καθώς και επιθετική εμφάνιση που εντυπωσιάζει.

Το 600 Hybrid από την πλευρά του χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο και αποδοτικό υβριδικό σύστημα κίνησης με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, σύνολο που εξασφαλίζει απόλυτη ευκολία και οικονομία στη χρήση.
Παράλληλα ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι ωδή στο απόλυτο ιταλικό στιλ, ενώ η καμπίνα του έχει άνετους χώρους και εξαιρετική εργονομία, μαζί με άφθονη πρακτικότητα. Όλα αυτά τα στοιχεία συμπληρώνονται με κορυφαίο δείκτη value for money, αφού ο πλούσιος εξοπλισμός και η εισαγωγική τιμή των €23.390 διαμορφώνουν ένα ασυναγώνιστο πακέτο στα B-SUV

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;
Διαβάστε όλα τα
τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης
Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece.
Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.