Σίγουρα το νέο Opel Mokka της 2ης γενιάς δεν μοιάζει σε τίποτε με τον προκάτοχό του, παρόλο που κατασκευάζεται με την ίδια ποιοτική συνταγή της γερμανικής εταιρίας η οποία συνεχίζει να εκπλήσσει με τα μοντέλα της!
Ακόμα θυμάμαι τις ημέρες που πέρασα οδηγώντας το νέο Opel Mokka, με τους 130 εκρηκτικούς ίππους, οι οποίοι, δεν αφήνουν κανέναν ασυγκίνητο!
New look
Στην προοπτική του εμφάνιση άνετα μπορεί κανείς να ξεχωρίσει την επιβλητικότητα του η οποία μάλιστα θυμίζει την επιβλητική περικεφαλαία των Σπαρτιατών του Λεωνίδα, οι οποία ήταν συνεχώς ετοιμοπόλεμοι! Έκατσα απέναντι του και θαύμασα τον σχεδιασμό του εμπρόσθιου τμήματος, που δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της opel, αν και κατασκευάζεται πάνω στην επιτυχημένη πλατφόρμα cmp η οποία προσφέρει επιπλέον 15% ακαμψία στο αμάξωμά του.
Βέβαια χάρις τον νέο σχεδιασμό του περίφημου κεραυνού, που μαγνητίζει τα βλέμματα, συνυπάρχοντας αρμονικά με τα απίστευτα, Led φώτα, το μυώδες αμάξωμα και την πολύ τρελή διχρωμία, κλέβει την παράσταση της εμφάνισης, η οποία συνάδει στον σύγχρονο τρόπο ζωής. Καθ οδών, διαπίστωσα ότι, ο καθόλου ευκαταφρόνητος δεν είναι ο συντελεστής αεροδυναμικής cd: 0,32 ο οποίος βελτιώνει την κίνηση του νέου Mokka 1.2Τ, και το κάνει να ξεχωρίζει με την αυνύπαρξη των μεγάλων μαύρων τροχών κράματος αλουμινίου, που ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση του Mokka. Άλλωστε αυτός δεν είναι ένα από τα κριτήρια όλων μας όταν επιλέγουμε κάποιο αυτοκίνητο; Δεν είναι όμως και το μοναδικό!
Η Opel σε όλα τα αυτοκίνητα νέας γενιάς που κατασκευάζει χρησιμοποιεί την παλιά παραδοσιακή συνταγή η οποία μαρτυρεί και τον προσανατολισμό της καθώς μιλάει για έ”να μέλλον που ανήκει σε όλους”. Αυτοκίνητα για όλα τα κοινωνικά στρώματα και ανάγκες σε τιμές που κανείς μπορεί να αποκτήσει!
Από μέσα..
Με το άνοιγμα της μεγάλης και στιβαρής πόρτας του Mokka, ο οδηγός ξεκινά την είσοδο του στο εσωτερικό του sportive suv, με ένα χαμόγελο. Ενα ποτ πουρί ποιοτικά υλικά περιβάλλουν τον εσωτερικό διάκοσμο, χαρίζοντας του ένα στυλ ξεχωριστό το οποίο είναι άκρως εκμοντερνισμένο που ηρεμεί τους επιβάτες οι οποίοι απολαμβάνουν συνεχώς μια digital φιλοξενία, ιδιαίτερα προσεγμένη! Οι διχρωμίες ακολουθούν τον minimal σχεδιασμό του Mokka και στο εσωτερικό. Το πάντρεμα carbon – leather με το ιδιαίτερα εύχρηστο Opel pure panel δημιουργούν ένα σκηνικό που παραπέμπει σε κάποιο cocpit προερχόμενο από τον πόλεμο των άστρων, προσφέρωντας στον οδηγό μια ευδιάκριτη και ευχάριστη πληροφόρηση.
Ξεχάστε ότι ξέρατε μέχρι πρότινος για τα ταμπλό της Opel! Η αλλαγή σελίδας στον τρόπο κατασκευής των ταμπλό έχει περάσει σε άλλο επίπεδο! Εκατσα για πολύ, ώρα και χάζευα τον 12’’ πίνακα οργάνων που είναι ενωμένος με την οθόνη αφής των 10’’! Με το πάτημα του start/stop, εμφανίζεται ένας απίθανος ψηφιακός τεχνολογικός διάκοσμος, που αγκαλιάζει και ελευθερώνει τις διαθέσεις ενός οδηγού, που αναζητά ένα ιδιαίτερο και κατανοητό σχεδιαστικό design. Το infotainment ήταν ιδιαίτερα εύχρηστο, και οι τεχνολογίες των Multimedia Radio και Multimedia Navi δημιουργούν την αίσθηση ότι οδηγεί κανείς ένα αυτοκίνητο ανώτερης κατηγορίας.
Ο Φύλακας άγγελος
Αναμφίβολα πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα στην αγορά, ξεχωρίζουν για τα προηγμένα συστήματα, υποβοήθησης και ασφάλειας οδηγού, τα οποία αποδεδειγμένα σώζουν ζωές! Η οδήγηση του νέου Mokka είναι από τις πλέον ασφαλείς στην κατηγορία του. Μου άρεσε πολύ το σύστημα Traffic Sign Recognition, το οποίο ενημερώνει συνεχώς έναν οδηγό για τα όρια ταχύτητας τα οποία οι περισσότεροι οδηγοί δεν δίνουν σημασία. Τα απαραίτητα συστήματα Advanced Cruise Control, και Active Lane Positioning κυριαρχούν, και αναλαμβάνουν συνεχώς, έναν ρόλο ενεργό, εν κινήσει.
Κατα την διάρκεια της νύχτας τα “απίστευτα φώτα” IntelliLux LED matrix όχι μόνο κάνουν την νύχτα μέρα, χωρίς να ενοχλούν τους απέναντι χρήστες του δρόμου! Την ενημέρωση τυφλού σημείου Flank Guard και Side Blind Spot Alert τις τοποθετώ στις πολύ απαραίτητες λειτουργίες ενός σύγχρονου αυτοκινήτου ιδιαίτερα ενός suv, όπως είναι το νέο Opel Mokka, που διαθέτει ελευθερία κινήσεων σε όλα τα τερέν και οδοστρώματα.
Όσο αναφορά την άνεση των πίσω καλοσχεδιασμένων καθισμάτων, θα έλεγα πως το νέο Mokka φιλοξενεί άνετα 4 άτομα και ένα μικρό παιδάκι στην μέση των πίσω καθισμάτων, τα οποία όμως δυσκολεύουν την άνεση στα πόδια που ψάχνουν να βρουν την θέση τους. Οι χώροι των αποσκευών στο πόρτα μπαγκάζ, επαρκούν για τις ανάγκες 4 ατόμων και μεγαλώνουν με την αναδίπλωσή των πίσω καθισμάτων που εκτοξεύουν την εργονομία τους.
Έτοιμο για παιχνίδια.
Οδηγικά το νέο opel Mokka βρίσκεται σε άλλο επίπεδο! Ο Τurbo βενζινοκινητήρας του 1.2 λίτρων αποδίδει 130 παιχνιδιάρικους ίππους οι οποίοι διαθέτουν απίστευτη ροπή που αισθητά, βάζει φωτιά στα γκάζια!
Οι επιδόσεις του sportive Mokka εντυπωσιάζουν όχι μόνο με την επιτάχυνση των 0-100km που έρχονται σε 9 δεύτερα, αλλά και με δυναμική αεροδυναμική του αμαξώματος, και την εξαιρετική ηχομόνωση καμπίνας που δεν αφήνει κανέναν θόρυβο να κάνει ανεπιθύμητη εμφάνιση.
Το άκαμπτο αμάξωμα του Mokka κινείται απίστευτα και δίνει σιγουριά στα χέρια του οδηγού τα οποία δεν ξεκολλούν από το τιμόνι, καθώς τα λειτουργικά paddles που βρίσκονται πίσω από τις ακτίνες του τιμονιού, δεν τα αφήνουν να ξεκολλήσουν, με αποτέλεσμα ο οδηγός να απολαμβάνει την ακριβή πληροφόρηση του εμπρόσθιου συστήματος κατεύθυνσης, ιδιαίτερα σε απαιτητικά στροφιλίκια. Και όχι μόνο γιατί το Opel Mokka είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που κινείται αθόρυβα στα κέντρα των πόλεων καθώς διαθέτει άπλετη κινητικότητα και εργονομία.
Το Αυτόματο κιβώτιο είναι άμεσο λειτουργικό και ξαφνιάζει όμορφα τον οδηγό που έχει καταφέρει να χρησιμοποιεί το drive mode του Mokka. Ενδεικτικά, θα ήθελα να σας παραθέσω και τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου, που είδα κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού, προς την πόλη της Καβάλας κυμάνθηκε κοντά στα 7,5 λίτρα με 120km στην οθόνη. Με την χρήση του προγράμματος ECO η μέση κατανάλωση πήρε την κατιούσα, και κάπου εκεί κατάλαβα ότι το Mokka είναι ένα αυτοκίνητο με αυτοπεποίθηση καθώς συνδυάζει τέλεια τα sportive στοιχεία του με την πιο συμφέρουσα λειτουργία, διατηρώντας τις καλές του επιδόσεις.
Συμπέρασμα
Το νέο Opel Mokka είναι ένα έξυπνο suv, το οποίο διαθέτει προσωπικότητα sportive διάθεση, και δεν κάνει το οδηγό να βαριέται ποτέ όταν κάθεται πάνω στο backet κάθισμα του απολαμβάνοντας ανεπανάληπτες συγκινήσεις τις οποίες για να απολαύσετε θα χρειαστεί να δαπανήσετε κάτι παραπάνω από 24.500€ αναλόγως την έκδοση που επιθυμείτε! Αν ρωτάται τι μου χάλασε την διάθεση… τότε θα σας αναφέρω τον κεντρικό καθρέπτη που σε πολλές περιπτώσεις κόβει την ορατότητα του οδηγού! Αλλά μπροστά στα υπόλοιπα κάλλη.. τι είναι ένας καθρέπτης;
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.