RThess Logo
Στείλτε τα μηνύματα σας live, πάρτε μέρος στη συζήτηση.
NOW ON AIR
Θέμα συζήτησης :
Την Κυριακή το 7ο GRAND PRIX στην ΙΜΟΛΑ στις 16:00

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Αρχική / AUTO MOTOSPORTS / Την Κυριακή το 7ο GRAND PRIX στην ΙΜΟΛΑ στις 16:00

AUTO MOTOSPORTS

14/05/202521:27

Την Κυριακή το 7ο GRAND PRIX στην ΙΜΟΛΑ στις 16:00

Η δράση της Formula 1 ανεβάζει στροφές από την Παρασκευή 16 Μαΐου και το Σάββατο 17 Μαΐου, με τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες δοκιμές και τις κατατακτήριες, οι οποίες θα καθορίσουν την τελική γραμμή εκκίνησης.

Την Κυριακή το 7ο GRAND PRIX στην ΙΜΟΛΑ  στις 16:00

 

Η Formula 1 επιστρέφει στην Ευρώπη μετά από 8 μήνες, με την Ιταλία να φιλοξενεί τον επόμενο αγώνα — τη χώρα που έχει διοργανώσει τα περισσότερα Grand Prix στην ιστορία του θεσμού. Το προηγούμενο ευρωπαϊκό Grand Prix διεξήχθη επίσης σε ιταλικό έδαφος, στη Μόντσα (74 GP), ενώ ο επερχόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην Ίμολα, η οποία έχει φιλοξενήσει 31 Grand Prix. Μετά από έξι αγώνες σε τέσσερις ηπείρους —Αυστραλία, Κίνα, Άπω Ανατολή, Μέση Ανατολή και Αμερική— η φετινή σεζόν της Formula 1 έχει ήδη αποκτήσει ξεκάθαρο πρωταγωνιστή: τη McLaren. Η βρετανική ομάδα μετρά πέντε νίκες, εκ των οποίων οι τέσσερις ανήκουν στον εντυπωσιακό Όσκαρ Πιάστρι (Κίνα, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία και Μαϊάμι). Από μία νίκη έχουν πανηγυρίσει ο Λάντο Νόρις (Αυστραλία) και ο Μαξ Φερστάπεν (Ιαπωνία). Ακολουθούν τρεις συνεχόμενοι αγώνες σε ευρωπαϊκό έδαφος, στην Ίμολα (18/5), το Μονακό (25/5) και την Ισπανία (1/6), στο πλαίσιο της προσπάθειας της Formula 1 να μειώσει τις αποστάσεις που διανύουν οι ομάδες εντός της σεζόν.

Η θρυλική πίστα της Ίμολα, έχει μήκος 4.909 μέτρα, κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1950 και φιλοξένησε επίσημα Grand Prix για πρώτη φορά το 1980. Από την επόμενη χρονιά και έως το 2006, παρέμεινε στο καλεντάρι ως το Grand Prix του Αγίου Μαρίνου. Το 1988, μετά τον θάνατο του Έντσο Φεράρι, η πίστα μετονομάστηκε σε «Autodromo Enzo e Dino Ferrari», προς τιμήν του ιδρυτή της Scuderia Ferrari. Το Grand Prix του 1994 σημαδεύτηκε από την τραγωδία, όπου δύο οδηγοί, ο Ρόλαντ Ράτσενμπεργκερ και ο Άιρτον Σένα, έχασαν τη ζωή τους μέσα στο ίδιο Σαββατοκύριακο. Η Ίμολα επανήλθε στο πρόγραμμα το 2020, αυτή τη φορά ως Grand Prix Εμίλια Ρομάνια. Πολυνίκης στη συγκεκριμένη διαδρομή είναι ο θρυλικός Μίχαελ Σουμάχερ με 7 νίκες. Το 2020 νικητής ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ τα επόμενα τρία χρόνια (2021, 2022, 2024) κυριάρχησε ο Μαξ Φερστάπεν. Το 2023 ο αγώνας ακυρώθηκε, λόγω των καταστροφικών πλημμυρών που έπληξαν την ευρύτερη περιοχή της Εμίλια Ρομάνια. Από τους οδηγούς που θα παραταχθούν στη φετινή εκκίνηση, νίκη στην Ίμολα έχει σημειώσει και ο Φερνάντο Αλόνσο, το 2005.

Ο φετινός αγώνας θα είναι το 5ο Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια. Στη διάθεση όλων των ομάδων θα βρίσκονται οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας: C4, C5 και C6. Είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί η γόμα C6, η οποία είναι καινούργια στη γκάμα. Οι οδηγοί δεν την δοκίμασαν στο Μπαχρέιν, στις δοκιμές εξέλιξης, οπότε αυτή θα είναι η πρώτη επαφή. Προσφέρει ακόμη καλύτερη πρόσφυση σε οδοστρώματα, που δεν έχουν τραχιά επιφάνεια. Δεν αναμένεται να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα, αλλά θα πρωταγωνιστήσει στις δοκιμές. Η Ίμολα είναι πίστα «παλαιάς σχολής», με 19 στροφές (10 αριστερές, 9 δεξιές) και φορά αντίστροφη από τους δείκτες του ρολογιού, χαρακτηριστικό σπάνιο στη Formula 1. Είναι στενή, με υψηλά και απότομα κερμπ, έντονες αλλαγές υψομέτρου και περιορισμένα σημεία για προσπέραση, καθώς υπάρχει μόνο μία ζώνη DRS. Σημεία-κλειδιά του γύρου είναι η γρήγορη στροφή Ταμπουρέλο, το σικέιν Βιλνέβ, η απαιτητική Τόσα και το τεχνικό Άκουα Μινέραλι. Ακολουθούν το σικέιν Άλτα και η διπλή Ριβάτζα, που οδηγεί πίσω στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού. Η διαδρομή απαιτεί ακρίβεια, σταθερότητα και καλή ισορροπία στο μονοθέσιο, καθώς τα ψηλά κερμπ καταπονούν ανάρτηση και ελαστικά. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι κρίσιμες, λόγω των περιορισμένων ευκαιριών για προσπέραση. Το πρόγραμμα του τριημέρου είναι πυκνό, με δράση από F1, F2, F3 και Porsche Supercup, γεγονός που θα βελτιώσει σταδιακά την πρόσφυση στην πίστα. Ο καιρός αναμένεται καλός, με υψηλές θερμοκρασίες.

Θέλετε να μένετε ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της επικαιρότητας;

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα από την Θεσσαλονίκη & την Ελλάδα, τη στιγμή που συμβαίνουν.

Μοιράσου το:

Σχετικά με τον αρθρογράφο Παντελής Τζερτζεβέλης

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε το 1966 στην Θεσσαλονίκη, και από μικρή ηλικία, εντάχθηκε στον κόσμο της Περιπέτειας, καθώς αποτέλεσε μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Σε ηλικία 18 ετών, τέθηκε υπό την καθοδήγηση του αείμνηστου Φωτορεπόρτερ, Γιώργου Φουρκαλά, όπου δίπλα του μυήθηκε στην τέχνη της Αθλητικής φωτογραφίας, και καθημερινά κάλυπτε ρεπορτάζ για τις εφημερίδες «Μακεδονία- Θεσσαλονίκη, και Σπορ του Βορρά»! Λίγο αργότερα, και παράλληλα με σπουδές στο Πολυτεχνείο, παρακολούθησε 2ετή σχολή φωτογραφίας, και έναν χρόνο αργότερα την τριετή Σχολή Δημοσιογραφίας της ΑΚΤΟ. Για χρόνια, εργάστηκε σε περιοδικά και Εφημερίδες όπως οι Μακεδονικές Επιλογές, Το Auto Moto, ο Ταχυδρόμος, Το Traveller, το ΕΘΝΟΣ, η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΒΟΡΡΑΣ & ΣΠΟΡ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ. Από το 2010 μέχρι το 2013, από την συχνότητα της ΕΡΤ3 εργάστηκε στην εκπομπή «Τα μπαγκάζια» και ταξίδευε τους ακροατές του μέσα από την Ραδιοφωνική εκπομπή του στον 102FM, στις εσχατιές της Εναλλακτικής Ελλάδας. Από το 2014 εργάζεται στον Όμιλο του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και μέσα από την συχνότητα του πρώτου ραδιοφώνου της Βόρειας Ελλάδας, υπηρετεί σε καθημερινή βάση, τον κόσμο της Αυτοκίνησης, και των Εναλλακτικών Αποδράσεων. Επίσης για 10 συνεχή χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του ιστορικού αγώνα Υπεραποστάσεων «ΣΠΑΡΤΑΘΛΟΝ» επίσης της Ε.Π.Σ.ΜΑ.Θ και από το 2022 της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας. Για 4 συνεχή χρόνια αποτελεί μέλος του Press team της Cycling Greece. Είναι μέλος της ΕΣΗΕΑ, και της Παγκόσμιας ένωσης Δημοσιογράφων.

/ Δείτε ακόμα

AUTO MOTOSPORTS

14.5.202521:05

  Audi R8 LMS GT3 Επιτυχημένο ξεκίνημα της σεζόν στην Ιταλία: Δύο ομάδες πελατών της Audi είχαν κάθε λόγο να γιορτάσουν στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν του Campionato Italiano GT Endurance. Η ομάδα Tresor Attempto Racing, έχοντας ξεκινήσει από την

AUTO MOTOSPORTS

14.5.202516:53

  Το πρώτο new FIAT 500 Hybrid βγήκε ήδη από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Mirafiori, επιβεβαιώνοντας την εντός χρονοδιαγράμματος πρόοδο του πλάνου λανσαρίσματος της νέας έκδοσης. Επί του παρόντος η γραμμή βρίσκεται στην προβλεπόμενη διαδικασία ρυθμίσεων για την τελειοποίηση

AUTO MOTOSPORTS

12.5.202520:42

  Και τα δύο PEUGEOT 9X8, έχοντας προκριθεί στην πρώτη δεκάδα μετά τις κατατακτήριες, αντάλλαξαν θέσεις κατά την πρώτη ώρα του αγώνα μετά από έντονες μάχες στην πίστα και επιδέξια οδήγηση από τον Paul di Resta (#93) και τον Loïc

AUTO MOTOSPORTS

12.5.202520:24

  Η Hyundai Motor Company συνεχίζει να ξεπερνά τα σχεδιαστικά όρια των αυτοκινήτων με την αποκάλυψη του concept car INSTEROID στη Σεούλ της Κορέας. Το INSTEROID ενσωματώνει την τολμηρή σχεδιαστική προσέγγιση της Hyundai Motor, συνδυάζοντας επιρροές gaming για να γοητεύσει

AUTO MOTOSPORTS

10.5.202519:28

  Η Ford ανακοινώνει την κυκλοφορία ενός νέου, κομψού σχεδιαστικού πακέτου για το δημοφιλές Kuga. Το χαρακτηριστικό πακέτο Black Package είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για τις εκδόσεις ST-LineX, προσφέροντας μοναδικά εξωτερικά στοιχεία σχεδίασης που μπορούν να συμπληρώσουν ή να δημιουργήσουν αντίθεση

AUTO MOTOSPORTS

10.5.202519:15

  Η DS και η Προεδρία της Γαλλικής Δημοκρατίας διατηρούν ιστορικούς δεσμούς. Από την ίδρυση της Πέμπτης Δημοκρατίας, τα μοντέλα DS και SM, και πιο πρόσφατα τα DS 5 και DS 7, έχουν χρησιμοποιηθεί από επτά Προέδρους. Κατά την ορκωμοσία

Rthess

Επικαιρότητα

Δημοφιλή Άρθρα


αυτή τη στιγμή