Σε ποσοστό είναι το 13,2% της συνολικής αξίας αγορών.
Τα παραπάνω προκύπτουν από τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2014-2022, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα.
Οι καταναλωτές στην προσπάθεια τους να εξοικονομήσουν χρήματα κυνηγούν όλο και περισσότερο τις προσφορές και εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερ-μάρκετ σε συνεργασία με τους προμηθευτές μέσα από πρακτικές έξυπνων αγορών, αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη.
Ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ, Λευτέρης Κιοσές, παρουσίασε τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και στην εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.