H Hellenic Train εισάγει έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της Υπηρεσίας Τηλεφωνικών Κρατήσεων.
Η πώληση εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου στον αριθμό 14511. Το Τηλεφωνικό Κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα.
Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η εξυπηρέτηση παρέχεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945.
Oλοκληρωμένο σύστημα επιλογής κρατήσεων σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό:
μέσω της εφαρμογής της Hellenic Train
μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων
μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train
Παράλληλα, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.
Ειδικότερα, από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να πραγματοποιείται από όλα τα υπόλοιπα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς, στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να επισκεφθούν την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.