Και τα δύο PEUGEOT 9X8, έχοντας προκριθεί στην πρώτη δεκάδα μετά τις κατατακτήριες, αντάλλαξαν θέσεις κατά την πρώτη ώρα του αγώνα μετά από έντονες μάχες στην πίστα και επιδέξια οδήγηση από τον Paul di Resta (#93) και τον Loïc Duval (#94).
Οι στρατηγικές της ομάδας Peugeot TotalEnergies εκμεταλλεύτηκαν το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας (VSC) για να επισπεύσουν το δεύτερο pit stop, τοποθετώντας δύο νέα μέσης γόμας ελαστικά στο #93 και τέσσερα στο #94. Με φρέσκα ελαστικά, ο Paul και ο Loïc πίεσαν σκληρά παίρνοντας ρίσκα για να ανέβουν στην 3η και 4η θέση της γενικής κατάταξης.
Μετά από δυόμισι ώρες έντονου αγώνα, ο Paul και ο Loïc αντικαταστάθηκαν από τον Jean-Eric Vergne (#93) και τον Malthe Jakobsen (#94). Στα μισά της διαδρομής, το #94 εκμεταλλεύτηκε την παρουσία του Αυτοκινήτου Ασφαλείας (SC) για να μπει στα pit stop, ενώ το #93 δεν μπόρεσε να το κάνει και παρέμεινε στην πίστα, οδηγώντας τον αγώνα για δέκα γύρους. Παρά τις αποφασιστικές προσπάθειες των Jean-Eric Vergne και Mikkel Jensen, το #93 τελικά έχασε την ευκαιρία να τερματίσει στην πρώτη δεκάδα.
Λίγα λεπτά αργότερα, ενώ ο Malthe Jakobsen με το PEUGEOT #94 υπερασπιζόταν την 5η θέση, όταν ήρθε σε επαφή με ένα άλλο Hypercar και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πριν ο Stoffel Vandoorne προλάβει να το οδηγήσει. Το αποτέλεσμα του 6ωρου αγώνα του Spa-Francorchamps δεν ήταν ισάξιο της δυναμικής της ομάδας Peugeot TotalEnergies, με το PEUGEOT 9X8 #93 να κατακτά την 11η θέση και το #94 να μην τερματίζει. Ωστόσο, υπάρχουν και θετικά στοιχεία ενόψει των 24 Ωρών του Le Mans, του επόμενου αγώνα του WEC. Το PEUGEOT 9X8 έδειξε ισχυρή απόδοση τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα, κατακτώντας την πρώτη πεντάδα – ένα πολλά υποσχόμενο σημάδι για το Le Mans.
Σε ένα μήνα, η ομάδα Peugeot TotalEnergies θα βρίσκεται στο Le Mans για την 93η έκδοση του πιο διάσημου αγώνα αντοχής στον κόσμο (14-15 Ιουνίου).
Σημείωση:
*Τα stints (διαστήματα) στο WEC
Οι αγώνες με εκατοντάδες χιλιόμετρα την ώρα για 6 ή 10 ή ακόμα περισσότερο για 24 ώρες είναι μια σκληρή δοκιμασία για κάθε οδηγό ώστε να μπορεί να ολοκληρώσει μόνος του τον αγώνα. ‘Ετσι το WEC επιτρέπει στις ομάδες να χωρίσουν τον αγώνα σε «stints» (διαστήματα) μεταξύ έως και τριών οδηγών ανά αυτοκίνητο για να αγωνιστούν. Ένα μεμονωμένο «stint» (διάστημα) συνήθως διαρκεί μέχρι το αυτοκίνητο να εξαντλήσει ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, ή 45 λεπτά έως μία ώρα. Περιληπτικά, κάθε περίοδος μεταξύ των στάσεων των μονοθεσίων για ανεφοδιασμό καυσίμου είναι γνωστή ως stint.
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.